CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, October 12, 2010

:: katakan padamu ::

assalamualaikum...
hai...chat. sorry budak yang sedang menaip ini xbape nak sihat. tapi budak ini rajin cikit ari nie coz dy pegi claz walaupuwn aser xcedap badan. weee puji diri sendiri plak.

mesti korang tetanya2...ape kes la saya buat tajuk entry tu macam nie unn. mybe sekarang aku tengah dengar lagu nie kot. Dadali-Di saat aku mencintaimu...sedihla lagu nie. cinta x kesampaian. biasalah saya suka lagu indon. entah rase jiwanya sampai kat kita yang mendengar. ceeeehhhhhh...ayat falsafah jugak pagi nie ea....

kekadang tertanya jugak cinta...apa yang manusia sampai nanges terluka perlukan cinta. pernah tengok seseorang yang saya sayang nanges sebab cinta. mase dy nages saya puwn dapat rasa yang dy sakit sgt dalam hati. hancur. sedih. xbaik awek dy wat dy camtu. tp xley nak salahkan sesape jugak sebab saya xtau ape yang jadi pada diowrg n setiap benda yang jadi tu mesti ade reason yang tersendiri kan. cehhhhh...i point tuk saya yer...bagi kata2 yang bagos pagi nie...heee

wat yang sedang berkasih dan sayang. cinta-cinta jugak. sayang-sayang jugak. cinta dan sayang yang plg agung dan kekal abadi hanya padaNya. okey....bab kate seseorg sekadar mengingati diri sendiri dan org len.heee.

kalo nak becakap pasal cinta memang x abesla. berjela-jela panjangnye page kat blog saye nt. ok...saya sediakan satu potong lirik lagu yang saya dengar...atau hanya ayat tuk kamu bace...heeee....dari hati penulis....

 menyendiri lagi...menyendiri lagi,
di saat kau tingggalkan diri pergi
tak pernah ada yang menghiasi hariku
di saat aku terbangun dai tidurku
aku inginkan dirimu
datang dan temui aku
kan ku katakan padamu
aku sangat mencinta.

maaf sungguh aku xbisa untuk kembali padamu....

peace no war!!!

0 comments:

Post a Comment