CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, October 30, 2010

♥saya tika kechik♥comel ker♥

assalamualakummm...

coz boring ngat duk tecongak kat cni n malas nak stadi g...jom saya tunjuk gambar saya time kechik yang kompen wat kamu tegelak teguling-guling......heeeee melampau dah tu punyer hiperbola.

oke pejam mate....kire satu dua tiga....tarik nafas panjang-panjang yeaaaa....pastu xyah lepas....hehehe ready tengok gambor nie ye.....hahaha

time nie saya tgah suker ngat ngan doraemon. pantang nampak menda yang da kaitan ngan doraemon mesti nak. hehhehee....
nie time photoshooot raye. hahaha punyerlah kena pakse lau pakai baju kurung. dulu saya xsuka pakai baju kurung. sebab sepupu saya semua pakai baju melayu. memangla sebab diowrg kan semua laki. heee

awop-awop suryy...gambar xterang. coz saya snap je...xscan. heeee. haaaa klakar kan saya time kechik2 dulu. dulu amek gambar puyerlah suker. pantang owrg suh posing....bajet chantek n comel la kononnye. heeee. hahaha. bajet tul. saya time tu gigi puwn xcukup eh. tapi tetap gak pasan comel.hiiiiiiii.

buatnyer gigi tu nak cukup camner. kuat ngat makan coklat time tu. hadoi.... saya agak nakal jugak. maklumlah saya berguru bab-bab kenakalan ngan sepupu-sepupu laki saya. so akhirnya saya berjaya menjadi ahli kenakalan yang berjaya. heee.

okelah setakat ini dululah cerita zaman kecil saya. huuuuuu.....lau boleh nak balik zaman kecil dulu. sangat seronok. ape-ape puwn zaman kecil saya akan saya ingat sampai bila-bila. reallly misss dat moment a lot.

tengs 4 reading.

0 comments:

Post a Comment