CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, December 27, 2010

Di dalam hatimu

Salam. Dear blog.

Hari nie. Tak tahu. Hati ini makin takut. Takut sebab disayangi.
Rasa sayang dia. Buat saya takut. Buat saya gelisah. Buat saya tak senang.
Kenapa saya tak lega. Kenapa? Hakitkatnya saya masih takut untuk di sayang.
Sebab setiap yang menyanyangi saya, pasti ade perpisahan.
Saya takut andai saya meninggalkan dia. Sebab dia makin sayang saya.
Maaf andai itu terjadi. Maaf andai hati salah menerima. Tapi andai ditakdirkan itu. Mampukah saya untuk mengucapkan maaf atau dimaafkan.
Maafkan saya kerana hati saya masih takut. Saya tak mampu untuk halang rasa takut ini. saya tak mampu.
Ya ALLAH S.W.T. jika dia untuk saya. temukanlah hati saya dan dia. Dan cintakanlah hati ini padanya sepenuh hati.


0 comments:

Post a Comment