CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, January 31, 2011

life at sweethome

salam :)

hiii...kamu-kamu chat? saya? okay chat. ummmm...saya da ada dirumah. hiii sori sekarng neh jarang mengupdate blog nie. bukan hape. ntah idea or hati xda untuk menulis. hmmm duk kat umah saya asyek men ngan Ar-Rayyan. anak sepupu saya yang kiut miut neh. dy da boleh meniarap dah. eeee...tengok dy geram nak cubet-cubet. comel ngat.
si Ar-Rayyan comel...sila tengok...
alamak Rayyan nie pandang len lak cian cik Yu nak amek gambor. :)

Ar-Rayyan sangat geram dengan piknky(teddy bear saya) xtau nape. ishk2. ciap becakap-cakap lagi.


haaaaa....nie Rayyan meniarap. semangat betol. tengok muka kalah pipi Cik Yu. :)

si comel muka tembam. weeee....geram!!!


saya dak gagah. APE PANDANG2?

hehehehe. rayyan mengantok tp cik yu semangat lagi posing..heeee :)

duk kat umah gak bermakna saya akan berfesbuking utk mengetahui keadaan semasa. cehhhhh. hmmmm. Al-maklumlah xley nak kuar ngan. dikawal ketat oley YB. uhhhh (sambil wat muka paksarela). pastu bukak fb gelak sensorang. hmmm there r sumthing make me smile. sumthing about him. heeee. nak tau? ape? siapa 'him'. BIARLAH RAHSIA. hiiiii. dun stresss just smile.

hmmmm. kat umah yang manis cam gegula neh saya jadi makin malas. asyek makan jek. esh pe nak jadi lar. hmmm. keje drawing puwn wat sekerat-sekerat jep. esh...tepuk dahi. **** adeh AYU...PLEASE WAKE UP & DO UR WORKS!
haaa...elaun da masuk. hmmmm tapi saya rasa yang akan mengalir keluar untuk segala buku-buku dan projek yang akan datang akan buat saya tunggu elaun akan datang jep. haaaaaiiiiii....****pap...tepuk pipi pulak. namun uhhhh...saya akan saving. heh janji GADIS SHOPPING. adakah anda percaya dengan statement td? heeee...

for last heeeee...saya dah buat twittter baru untuk kamu semua. sila la add saya ye. tu ade kat tepi tu...nampak? nampak? xnampak tanda lapar perut kosong...heeee...okelah saya mahu turun bawah jap. usha breakfast walau saya xamek breakfast. heeee.

aishhhh...lame pulak engcik ayam neh. pegi amek breakfast ker buat breakfast neh. adehhhh. xpe-xpe nt saya majuk ngan dy...heee . xpasal. k have a nice day.

p/s
tentangsesuatu : saya sudah lepaskan kamu tapi hati masih terasa, Ya-Allah tolong biarkan dia pergi dr hati saya. sesungguhnya biarkan yang berhak sepenuhnya ada disini. saya bukan untuknya dan juga dia bukan untuk saya.

tentang engcik ayam : eit jgn pk bukan2. kamu pya hati saya. oke. cheeeehhh. heeee.

Enhanced by Zemanta

0 comments:

Post a Comment