CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, February 20, 2011

keserabutan yang amat-amat

salam ;)

saya tengah serabut. waaaaaaaa...time-time ginie ase jea nak balik umah. makan bebanyak. cheeeh (teknik gemokkan badan style baru)...heeeee...motifnye lepaskan serabut anda dgn makan. badan berisi serabut hilang....gud idea x?

nak menanges puwn ade bila serabut kan...huh...waaaaa...uhuk uhuk uhuk....(menanges disini boleh kan)....waaaa...uyhuk uhuk...(guling-guling pya style sambil nanges...)...waaaaaaa...ok.ok dah...xmau dah nages...cukup suda...

lau sedih serabut...mesti ingat seseorang...cheh...wahai seseorang saya sedih nie. xnak tyer kenapa...(ihhhh ape kena ngan saya neh). yerla selalu ade dy time saya serabut..tempat tuk nanges...sebab dy selalu tye...awop ok ker?....waaaaaaaaa....

hmmmmm...ok nie jer entry kali nie...(TERBUKTI SAYA SANGAT-SANGAT SERABUTKAN BERDASARKAN ENTRY KALI INI) HEHEHHEHEHE ^______^

p.e.a.c.e 

windu nak peluk yang biru ini bila serabut _._

puisi tuk kalian. ;

Enhanced by Zemanta

0 comments:

Post a Comment