CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Friday, February 4, 2011

road to TAMAN ALOR JAMBU

salam...:)

hiiii....hurm...nie pagi sebelum balik cuti raya Cina dan i kena kembali ke stady. officially kembali stay kat sweet home kat ALOR JAMBU. (jarang da jambu kat taman tu). tapi i rasa xmau balik ag. mau lebih lama kat umah. esh pagi2 da homesick i nie. adeh. terok tul.

nanti saya balik mesti saya akan rendu bangat dekat family. 'mek' saya yang selalu masak pe je yg i nak makan. abah yang asyik suh saya picit blakang die bila lenguh. adik yang selalu kacau saya. kakak yang bawak bakal anak sedara i yang asyik makan jew. dan kakak sulung yang asyik tegur tu tegur nie. dan sepupu sepapat yang ajak g jenjalan dan lepak same. adeh. wendu...will miss all dis thing..

xmau balik. xmau balik. dun want. dun want. dun want. ( membazir jew menjerit neh. esok pegi jugak)
but hmmmm....xpe la road to Alor Jambu i will go through. xpe kat sana ada family jugak. tapi family kat sini dun worry i will balik.

klah mau sambung tdo...
love ya. :)






0 comments:

Post a Comment