CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Friday, April 22, 2011

saya

salam :)

hai...lama x mengupdate disini. sekarang saya tgah dengar taklimat. tapi saya ponteng telinga ambek masa menulis di sini. hati saya kosong kembali pada pagi nie...lepas dia ambil saya n pergi macth tuk team ruqby kesayangan dy tu. heee. saya bercakap tentang sape? owhhhh...(sweetheart saya). terima kasih ambek saya pagi nie tuk datang taklimat walaupuwn saya ckp dalam main2 jep semalam. sering buat saya tekejut n tersentuh...hmmm. terima kasih sebab selalu ada dlm apa juanya.

hati saya kosong mungkin saya rindu rumah kot. rindu budak kechik yang namanya ar-rayyan tuh. waaaa misss him a lot. damn much miss dat little boy. ase nak balik jep.

kebelakangan nie emosi saya bercelaru...kadang marah....tension....sedih...ntahla mybe tekanan dari kerja kot. banyak sangat sigment sampai saya depressseddddd! huh. tapi hati saya masih dilengkapi dengan Iman. sabar masih ada. pertimbangan saya masih waras. dan bg saya....marah macammana puwn saya cuba untuk memberi kesabaran yang sehabis mungkin. tapi saya nie pelik. jarang dapat kumpul kesabaran dengan orang yang saya sayang. seperti dia selalu saya marah. soriiiiii.....dan ketahuilah kengkawanku. jika saya kerap marah u olls maka hakikatnya u olls adalah orang yang saya syg. benar-benar sayang.

oke last. ingin shared dengan semua :

" bila kita marah...kita sering lupa...apa orang tu pernah buat dekat kita...apa sayang kita dekat dia...."

p/s: fikir dulu sebelum marah :)

0 comments:

Post a Comment