CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, June 25, 2011

welcome to da pamily


tak da sesuatu yang dicipta takda jalan penyelesaiannya
takda penyakit yang tak da ubatnya
tak da pertemuan yang tak berakhir dengan perpisahan
dan takda perpisahan yang tak berakhir dengan pertemuan
tak da cinta kalau tak da sayang
dan tak akan ada kalau tak da sayang...

salam...heeee ^_____^. madah pujangga betol permulaan entry kali ini. fuhhhh..dah lama tak jenguk ini "musang" banyak gak sawang yeee. maafla sejak nak exam sem lepas dah stop kejap menulis dan cerita-cerita kat sini. hmmm..ader yang windu saya x...heee but i miss all of dis.

sem baru. semangat baru. azam baru. target baru. cinta baru...tetiba jep. hahahaha. sorang sudah. heee. haaaaa saya baru dapat pangkat auntie. YIPPPPPEY..setelah sekian lama baru ade budak kecik kat rumah saya. xsabar nak tengok rumah tu berselerak, kecoh, kelakar dengan budak kechik tu...

AFIA NASUHA...chantek x...comel x nama nie. Auntie dy yang comel nie yang kasi nama. cheh perasan. harap dis little gurl puyai kekuatan yang kuat dalam menenempuh hidup di bumi Allah ini. Amin. heee. nanti saya postkan gambar dy dalam entry yang baru ye. gambar Nasuha tak transfer dalam lappy lagi.

tengok Nasuha sekejap jea time balik hari tu...hari nie dah rasa rindu dy. jumpa jugak si Ar- Rayyan tu. amboi makin buas dan menjadi-jadi perangainya. maklumlah mama dy dah ada Nasuha. dengki nye bukan main lagi. kalau kita pengang dy...bukan boleh duduk diam si Rayyan tu. tp kalau x pegang dikemasnye rumah saya tu.
hmmm....time kasih dekat engcik sayang make me happy to meet Rayyan and da new little baby Nasuha.

cakap pasal engcik sayang...aser nak gelak tengok dy tekejut. saya bawak dy pegi jalan-jalan dekat sempadan Malaysia-Thailand. orang-orang kat umah panggil tempat tu 'munduk". aser nak gelak tengok muka dy terkejut tegok sume barang-barang yang ada kat sana tu murah-murah. penat saya puwn hilang tengok dy seronok tengok barang-barang tu. hmmm berbaloi bawak. t saya bawak lagi yea...heee

dan azam saya untuk sem nie ialah...make my own bussines. heeehe. sombong betul azam kali neh. yaaaa....kita kena sombong. hehehehhe. okelah t saya tulis dan cerita-cerita lagi yea.

Allah S.W.T turunkan hujan untuk hadiahkan kita pelangi yang sangat indah...jadi saya harap kita semua dapat sabar untuk harungi moment"hujan" itu...make ur life as a memories to live with no end...

heeee ade gambar baru rayyan.. tengaokla  udak kiut nie okey. love u alll.









0 comments:

Post a Comment