CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, September 24, 2011

dekat dihati

salam :)

Selamat malam semua...lewat tengah malam...heee rasa lega satu teori untuk asigment telah siap :) suka sangat. lega. tapi sekarang saja mahu luahan disini. sangat-sangat rindu dia. engcik sayang saya. (hee gediX) betul kate owrg masa dekat banyak gadoh2...time jauh rindu xterbeban...

Ya Allah syahdunya malam nie...dengar lagu cinta pertama dekat TV...tapi bukan cinta pertama yang saya ingat...tapi cinta yang sekarang ada di IPKB. heee. kesian dia baru lepas bercakap dgn dia td...saya sedang bz td wat asigment...dia tggu...text sampai ttdo...biarlah dia rehat..dah seharian berjuang untuk maktab...heee

oklah nak tdo. just want to say i miss him and i love u olls...

p/s mlm nie : jgn menyesal atas ape berlaku....teruskan..yang pasti..pastikan langkahmu lebih baik dari semalam...

p/s terima kasih groupku. zak.sara.ain.luqman. sayang korang. :) sory aku x wat pape puwn.tapi aku sayang korang. heeee

i miss him. 

2 comments:

Ieqa Swetluv

selalu jumpe pun rindu lagi ya?? hehehe ;p

yuyue

ye ker? hehe...

Post a Comment