CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, November 14, 2011

bila sahabat jadi cinta

bila sahabat jadi cinta?

salam :) yea itu tajuk entry hari nie selepas saya terbangun dari tidur jam 7.30 malam dan ingatkan 7.30 pagi and mysayang was called to get me up from sleep and i pick up that coll saying "huh 7.30 in the morning? nak wab exam camne tak bace ape puwn...waaaa" and then mysayang say..."7.30 malamlah" fuhhhh lega...

and then terus paksa diri keluar bilik untuk jadi budak skema read the book...oh...oh not book but note! "yeke? ntah2 10.00...dah tdo...eh2 mintak jauh ler oke..."
ok jauh dah menyimpang nie...al-maklum saya baru bangun tdo kuat merepek...n bile saya mamai...saya akan cakap jea ape2 men suke...heee

oke. BILA SAHABAT JADI CINTA.

Kebaikan...
1. kalau dia juga orang yang kita cinta. baguslah. sebab kita dah saling menganali :) dan saya sure tentu korang dah melompat toink-toink suka kan. heee
2. cinta dari sabahat biasanya sangatlah mendalam sebab seorang sahabat sangat mengenali sahabatnya walaupun cara dia ketawa sekali puwn
3. perjalanan cinta dari sahabat biasanya sangat berjalan lancar sebab masing2 dah mengenali diri antara satu sama lain
3. biasanya lahir dari pintu simpati...sebab mybe masing2 selalu mengadu antara satu sama lain...tapi kata Hamka cinta yang plg sejati dan ikhlas
4. baru sedar kenala lar kita xpernah perasan dy yang depan mata jer kan :)

keburukan
1.segan nak cakap i love u sebab selama nie duk ber'aku kau'
2.surely kita akan kehilangan dy sebagai sahabat
3.if kita kita break surely kita xkan jadi sahabat yang macam sebelumnya kan :)
4.susah nak lupakan dy jika dy bukan untuk kita sebab kita dah kenal banyak tentang masing2

hmmmm....sebab tu antara lelaki dan perempuan susah untuk jadi sahabat sebab cinta sentia mencemburui hubungan ini. heee...but lets pray hope that our love we have knoe will remain forever
okelah saya xdapat cakap banyak esop exam doa-doakan untuk saya yea?
hope it will be going smoothhh...

budak nerd malam nie...


wish me luck fer tomorrow :)

0 comments:

Post a Comment