CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, February 5, 2012

hati saya macam jelly

salam sayang

hiiii...hari nie outing dengan girlfriends2 saya. gembira, suke...lame dah x outing sesama. shuke jea tengok sume tersengih. huuu...balik2 nie nak tdo xngantuk...so apalagi blogginglah saya. tambah hmmm engcik sayang tu tengok bola. haiii makin hari nak mengikat janji2 setia nie makin sensitif hati saya. dah macam jelly dah rasanya. kesian engcik sayang..kena marah, kena pujuk...xtahulah saya cepat sangat marah merajuk..kenapa entah manja sangat gini kalah anak buah saya.

lepas outing adi hati dah tenang baru dapat fikir dengan elok sikit. pastu mula rasa bersalah dekat engcik sayang...maafkan saya sayang. beselah kan da cakap hati saya macam jelly. :P saya ntah bukan ape sangat. perempuan bila merajuk, marah nak dipujuk nak dimanja saja. nak tau setakat mana diowrg pya pasangan bersungguh pujuk dan beri perhatian.memang perempuan susah nak difahami tapi cuba kamu fahami tentu kemudiannya senang. nak faham perempuan atau kaum macam saya bagi kamu si lelaki or engcik sayang macam selesaikan soalan addmate tapi bila dah faham formula mesti macam mana pun soalan lepas nie kamu semua dah boleh hadapi.

but ape pun hari nie saya nak jugak cakap mintak maaf engcik sayang. sorry a lot i just dun noe myheart is like jelly. i m sorry. :( but ily

i m sorry my dear
i have a jelly heart. please know it...please notice it
p/s : tengs geprens. i owe u a beautiful date

0 comments:

Post a Comment