CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, July 25, 2010

cerita tentang dia: kamu kamu lah.

untuk entry lewat malam gini. aku nak menulis tentang seseorang yang aku sayang. kawan, teman, sahabat semuanya dia. dan ini cerita tentang dia. dia. dia. dia teman aku. 

say no to ....whateverlah..hiii
seorang yang simple tapi sangat kiut bersulam comel perangainya. ceh ayat aku macam nak wat seloka plak!. hiii. dia jugak tegas tapi sebenarnya penuh pertimbangan. kekadang semasa dengan dia. aku rasa amat selamat. berani nak buat apa saja. dia bukan saja kawan tapi keyakinan aku. dia juga bank simpanan rahsia aku. hiii...haaa...dun ever think nak korek rahsia dari dia yerk...kompen dia xgtau haha.

dia yg sgt suka pada sayur...esh...esh...

kalau dia menangis. aku sangat terasa. aku terkilan kenapa dia nanges. sebab yang pertama aku fikir aku ker sebabnyer...aku juga sangat sedih bila dia buat muka macam mangga.(bermasam wajah). kalau time2 begini kalau boleh buat permintaan aku akan mintak tuk hilangkan apa yang buat dia masam gtu. sebab aku tak suka. aku nak dia senyum jea.

hmm: ape gelak-gelak

kalau aku ader masalah. aku sgt terharu bila dia sgt care. terima kasih. aku sayang dia. aku juga sgt sedih bila dia ader masalah. aku harap time tu aku dapat tolong dia. tapi aku lagi sedih jika aku xdapat buat apa-apa. but i'm really2 wish to do something.

kami: time nie besday lina, kitaowrg celebrate dkat Pantai Batu Buruk, best sgt! miss dis moment

kekadang dia buat sesuatu untuk aku. dia tahu aku sedih. walaupun dia sembunyikan aku tahu. sebab untuk seorang dia aku sgt tahu apa yang dia buat walau dia sembunyikan. untuk dia : aku tahu tapi saje diamkan tunggu awop bagitau...hiii

kita

dengan dia aku suka gelak. bila tengok dia timbulla ayat2 yang mengelakkan kami. aku shuke. moga dapat terus ketawa dengan dia sampai bila-bila. moga dia akan terus gelak2 bersama.

4 yang sentiasa di hati
sentiasa di hati
bidadari besi. cerita dia dekat aku.aku gelak sebab perkataan "bidadari". huhuhu...pastu digabung pulak dengan besi. dia ini memang comeylah. hahaha. lepas tu dia cerita...tentang kenapa dia suka perkataan itu. katenya di syurga kelak lelaki di janjikan bidadari. dan kita boleh jadi ketua bidadari2 suami kita jika kita merupakan isteri-isteri yang soleh dan taat. dan dia...oops! bukan saje dia aku juga ingin begitu. jadi tetap yang pertama untuk suami malah yang terkhir. sweet dan cite ini makin buat aku sayang dia.

kami : aku sayang kami : anis,roro,lina dan fatin

untuk dia yang bernama saie, kawan, teman, sahabat dan sayang aku...
kamu dah jadi bidadari untuk seorang yang bernama aku

bidadari besi

0 comments:

Post a Comment