CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Thursday, July 29, 2010

u.b.a.t.

u - untuk kamu yang sentiasa ada
b - bangun dan jatuh sentisa di sisi
a - aku sgt syg kamu semua
t - tanpa kamu aku bukan aku

untuk entry yang kesekian kalinya, disaat hati aku sgt sedih aku jumpa ubat-ubat aku. dengan ubat-ubat ini sedih aku makin hilang. tapi hati ini makin berat." ya Allah...permudahkanlah segala urusanku dan mereka. sesungguhnya aku dan mereka berusaha untuk meneruskan langkah seterusnya."

some memories wiff our roro...
smile...click! heee time sem bape dah...muke budak...hihihi
okeyh....xmau sedih-sedih...senyum k! okeyh untuk ubat itu aku dan mereka yaitu anis, fatin, lina dan ding pegi pantai. biasalah lau aku dah tak tahan sangat pantai jugalah tempat yang akan aku ajak diowrang pegi. entah nape, kalau tengok pantai aku boleyh relax denagn senang. lagi puwn kalau kita tengok laut, kita dapat pahala. InsyAllah...Amen.

pegi puwn dah kelakar, kitaowrg pegi ngan basikal time tu. aku bonceng ding pada mulanya dan anis bonceng fatin. ding kate : "yue...saya tak pandai itu bonceng itu baisikal...kalau tunggang itu basikal sendiri boleyh" maka dengan automatiknya akulah yang terpaksa bonceng ding...huhuhu...utk ding: aper u makan ding banyak berat lhoo...hiihihi

sampai pertengahan jalan aku dah xlarat. anes puwn. so kami tukar. anes bonceng aku plak n ding bonceng fatin (boleyh pulak)...esh...esh...ding nie...sampai kat pantai kami berposing-posing dulu sementara tunggu anes parking besikal. heee.

jom tengok gamber kami...heeeeeeeeeeeeeee....=)

ding : sgt comel...sem nie dier penuh ngan habit giler-giler...hihihi
suker tengok dua orang niyh tesenyum

tengok ataas...clik....yeay pic lawa!

mesej: awas kami makan nasi! heee

swiiit memories wiff fatin yang chantek!!!

sgt indah...tengok pic nie un...mesej disini...sy sgt pandai amek gambar...hiii

comey! senyuman lukisan hati
a big love to anis, zorro, fatin, lina...hope it fly deeply into your heart~~~


a magical love wiff flowers...bling...bling...bling...

next....is dat our location change. we clik...click...clik on da way to makan da "sotong celop tepong"...enjoy da pic dat have captured by yue...

our model is still have too much energy to click...clik...hehehehe

both of my love is so fotogedikla...hihihihihi...

hehehe...ding ur smiley gurl...and always beu...ty...fullll....gurlllll~~~

yeaaayyyyy!!! udeh sampai di warong nya itu "sotong celop tepung"...yuk posing n makan...

fatin: simple but natural...da way she is...
sampai jer time order kami terus mengorder...ikan,udang,keropok, abc-tuk aku, air kelapa tuk ding n fatin...weee...cedap...

ding suker udang rupe-rupernye...heee


makan sambil posing...adeh....jenuh nak senyum...heee


ok...jum kiter lihat ubat yang mengeyangkan...lau korang ase nak makan...datang lew dekat Pantai Batu Rakit...best...cedang makanan laut yang bercelop tepungnyer...hiiii
ABC : sgt cedap...p sgt kecewa sebab da cair ( belaja perasaan kecewa bila abc dah cair dr anis)
okey....satu cerita lucu...pinggan yang first ini dimakan oleh fatin yang cakap : " saya mau makan ikan..."

ikan yang dimakan fatin...
seterusnya...kita lihat ikan yang dimakan oleh ding yang pada mulanya berkata : "saya tak mau makan ikan...hanyir" kehairanan kami bermula apabila....

ikan yang dimakn ding...

haiyoooo!...ding sikalang sapa mau makan itu ikan atau xmau makan...kikikikikih...
p/s : u so kiut r ding...
kopok oh kopok kenapa engkau sedap...~~~

sedap...rangup...


ikan yang menyelerakan...

order lagi....hikhikhik...

yummmmmmm......


adeh...kerasnye...batu ka kayu ini???


one...two...go...click!

eley...comey...hiiii


aummm....yum...yum...yummm...


kissing da fish.....hihihihi


hmmmmm....abeh semuanya...erkkkkkk!!!! opppps!!! sorrry.....


pejalanan pulang...waaa...cam gambar digital lak....hihihihi...

waaa.....rush hour...magrib da...cepat jalan satu...dua...tiga...haip!


ding tgah kayuh basikal niyh...cian dye...




xlarat da nak tulih...ngantok da datang jemput mata...maap nyer len kali yue tuliyh lagi...
k...bye..bye bye...tuk entry kali...ini...thank for reading...=)
Enhanced by Zemanta

0 comments:

Post a Comment