CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, August 3, 2010

diares3 : emosi


hmmmm...hyeeep...tuk entry kali ini...hanya ingin...menulis...menulis apa aku sendiri puwn xpasti...waaaa. tp mood sekarang adalah sgt x ok. raser nak menjerit.sgt banyak kerja perlu di update sampai aku serabut dan xtau maner satu nak sentuh...waaa...kuat tul keserabutan aku kali ni.


maybe sedikit tension sbab esok nak amali. tp InsyAllah segalanya mampu dibuat. Amen. beginilah aku jika serabut perlu menulis sedikit untuk usaikan benang2 otak fikiranku. hmmmm...petang xd baru lepas bace blog seseorang sgt menyentuh aty. xdpt bayangkan situasinya. huhhhh...arap adik tersebut tabah menghadapi dugaan Allah S.W.T. "telah menjadi janjinya yang idup pasti kembali padaNya. cepat atau lambat. muda atau tua. senang atau susah. kembali itu adalah pasti. tidak ada yang akan kekal abadi di dunia." ya...mungkin orang lain tidak tahu bagaimana rasanya kerana tak menghadapinya tapi percayalah manusia punyai rasa sedih yang sama. rasa kehilangan yang sama dan hanya kesabaran dan iman yang kukuh dapat buat kita bertahan.

mintak dijauhkan perkara-perkara yang tidak diingini kepada ibubapaku, saudaraku, kawan-kawanku ya-Allah. Sesungguhnya diri ini amat menyanyangi kesemuanya. jika dapat diganti aku bersedia mengganti diri mereka untuk ujian-Mu. Jauhilah ya-Allah.

hmmm...ok nampaknya dah 10.45 p.m get to work yu yue. ok soorry entry hary nie utk luahkan sedikit raser tenangkan sedikit fikiran. semoga hari esok baik untuk semua. Amin...

0 comments:

Post a Comment