CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, August 10, 2010

diares5: sangat merindui saat dimana ada disini

salam....sume...moga ceria d waktu petang yang agak sepoi-sepoi ini...

hari nie yu yue. a.k.a aku xbalik rumah...tumpang menyempit kat bilik budak-budak nie kat hostel...kakakakah...di kala ini...member-member aku tengah tdo. penat kot. hmmm...aku? aku xboleyh lah tdo petang...susah nak tdo melainkan aku tersangatlah penat. barulah mata nie boleyh pejam ciket. kalau x...ermmm...haramlah.

antara wirawati block ct aminah...

bila masuk bilik kat ostel. rasai nyamannye petang kat sini...rindular pulak time duk ostel maser sem 1. aku tersangat rindu duduk kat block ct aminah tu. bilik 37 dah sebati ngan aku. beranda ujung dah jadi port best tuk aku ambek angin. hmmmm....rindunyer...!!!

Inilah budak depan bilik saye. mek sarah...hahaha
rindu bila aku bukak jer pintu bilik nampak muker sarah. hmmm....ain...pastu sebelah tu bilik fatin , bilik tisya pastu bilik anis. bilik dina, bilik najid. waaahhhh rindu semua pasal aras tu. rindu bangun pagi pastu mandi lelamer ngan najid. hmmmm...time nie lah rase...andai dapat roda waktu tu aku putar balik nak nikmati time bersamer ngan block tu jugak bebudak nie.ANIS SYAIRA...saya sangat rindu time kamo lepak bilik saya. waawawa....

kiri kema...orang yg saya rindu nak kacau
kanan: nuha org yang saya rindu nak baca novel bersama
rindu jugak nak kacau kema, pegi landing bilik dina, pegi kacau zorro, pegi kacau anis...pegi serabutkan lina...hihhihihi...n pegi mengada-ngada ngan fatin. waaahhhh rindunye sangat. pastu bila malam pulak time aku xboleyh tdo kes tengok citer antu...maka aku puwn turut samer lompat tido tas katil rumate aku. sampai camtu terbawak imigina kes tengok citer nyer pasal.

budak aras ct aminah....weee.....alamak mate kema besinar lar pulak...heee
dulu mula-mula masok asrama kat ipg nie. aku kan sebelum nie xbiasa tdo sorang...lebiyh2 kat ostel. sebelum nie pernah lar setahun aku duk ostel maser form 5. p kat ostel tu aku dapat katil queen so tdo ngan member. kat umah memang tdo sorang...p bila berubah tempat aku jenis xbiasa n xboleyh tdo sorang. p berkat rumate aku. aku jadi berani tdo sorang. untuk lesson ini...aku selalu ingat kamu NORMASHITAH KAMARUL AZHAR. time kasih...sayang kamo.

sgt igt kamo bila takot tdo sorong : mashi
esok puasa. hati sedikit sedih. roro.hmmm...dulu time puasa roro lah tukang kejot aku. dier pegi kejot sampai aku geram n bangun. al-maklumlah...ini yu yue susah banget mau bangun tido...hiiii...n time pegi pasal ramadhanlah kenangan swittt...roro selalu marah aku ngan anis. nape? coz kitorang pegi bazar ramadhan p xbeli pe pe. lucu kan....ader patot. sebenarnyer bukan xnak beli...tapi pening xtau nak beli aper. banyak sangat. tu yang roro marah sangat tu...hiiii...maka lau pegi bazar dier akan ingatkan kami supaya beli makanan or lebih tepat lagi menyuruh dengan keras tuk beli makanan. hiiii....love u roro.

ok senyum...ermmm walau asrama selalu xde air. tapi aku rindu gak kes p mencari air di semua block...n marah-marah time cari air tu. hiiii bialah time tu kami yang mencari air tu busuk giler puwn.hahahaha...kelakar. nie pose-pose nie...cian lak bebudak nie...pe pe puwn hadapi denagn tabah ye kengkawan.

hmmmm...aku rindu sume-sume nie. Ya-Allah tabahkan hati aku. kukuhkan persahabatan kami. aku sayang korang sume. aku sangat merindui lifestyle hostel kite. tapi xpelah...ape-ape puwn aku doakan yang terbaik tuk korang. aku simpan sume life together kiter kat lam kotak hati...kenangan terindah...

p/s: sayang itu rantaiannya rindu....rindu itu hubungannya kasih....

0 comments:

Post a Comment