CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, August 16, 2010

menunggu kelas

salam...hyeeepppp...

skunk nie...aku tga tunggu kelas b.i...waaa...malas betol kalo klas petang xtau nape. eh malas puwn kena da sebab ker...haha. taun nie perangai aku nie asyik malas jer...aper nak jadi lar nie. janji azam taun baru konon xnak tanggguh keja.hmmmm nak rajin-rajin...tapi tengoklah pe dah jadi. hihihihihii.

jom aku share azam aku taun lepas :
1.xnak tangguh kerja
2.kurangkan becakap
3.mau mendengar je xnak bagi pendapat

jom kita tengok pe dah jadi ngan azam aku :
1.keje tu masih lagi boleyh dikatakan bertangguh...tapi saya tengah usahakan untuk buat dengan segera. cuma diri saya ini semakin pelik. susah nak buat keje tapi kalau dah saya buat saya siapkan teros. macam kkp tennis tu. saya buat 3 jam jer...hehehe...nak kate bagus puwn x gak sikap baru saya yang ini. sebabnye tiga jam dalam menyiapkan esemen tu otak aser cam tali yang dah berselirat nn berbelit sangat. hiiii...cume saya kena buat pukul 1-4 pagi bau semuanya bejalan dengan lancar n otak saya clean time tu....huhuhuhu...tapi kalo hari-hari hurmmmmmm....xtaulah pe kan jadi ngan saya lau tido xcukup....hmmmmm
2. hurmmmmm bab kurang bercakap. insyAllah masih lagi dalam percubaan. sem nie dalam diam saya bercita-cita nak jadi pendiam. haha.
3. saya bukan kedekut pendapat tapi saya rasa saya seharusnya leboh banyak mendengar dari memberi pendapat. kan....sebab saya rasa saya xcukup bejaya lagi tuk menasihatkan diri saya. saya banyak masalah sampai saya tak tercakap xtecerita tentang masalah saya. maaf kawan. saya hanya boleyh mendengar tapi saya xcukup kuat utk bercerita. bacalah dengan tingkah saya.

ehhhhh...terbahasakan diri saya lar pulak....hmmmmm....begitulah aku kalau menulis sambil bermonolog...pada seseorang yang pernah tahu tentang azam saya. hiiii....maaf xtertunai puwn satu azam itu....dun worry it on da way to progressss....insyAllah...

words from yu yue thinking angel :
 jujur bukan hanya pada orang yang kita sayang tapi jujur juga pada diri sendiri...andai hanya kita yang ketahui kebohongan kita. tidakkah kita yang paling bodoh...xdapat sembunyikan kebohongan itu pada diri sendiri.


tengggggssss 4 reading...

0 comments:

Post a Comment