CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Wednesday, August 18, 2010

♥hati saya sedang kechik

Assalamualaikum...maaf sume..hati saya sedang berkechik...


aku mau curahan ya...tapi aku curahan melalui lagu nie ya...agnes-teruskanlah...biladengar lagu nie...hmmmmm secara xsengaja aku buat mata merah. maaf mata tuan kamu nie xpandai jaga kamu supaya kamu xmengalirkan air putih.


bila dengar tiap bait lagu tu...hati aku terus menjawab...


 lagu : Pernahkah kau bicara...Tapi tak di dengar...Tak di anggap...Sama sekali..
 aku : ya...aku tengah rasa...sgt pedih ya...bila itu berlaku...

lagu : Pernahkan kau tak salah...Tapi disalahkan...Tak di beri..Kesempatan
aku : xdela sampai disalahkan...tak diberi kesempatan tu kot...waaa...tolonglah dengar aku...tapi aku bukan budak-budak untuk menjerit bila mau becakap...

lagu :Kuhidup dengan siapa...Ku tak tau kau siapa...Kau kekasihku tapi. Orang lain bagiku...Kau dengan    
dirimu saja...Kau dengan duniamu saja
aku: yang ini xde kena mengena...saya bahagia hidup single...

lagu : Teruskan lah.. Teruskan lah...Kau begitu...
aku : maaf....aku selalu cakap gini lam hati...bila dia masih teruskan...aku xdapat nak buat ape2 selain tengok dia teruskan...

lagu : Kau tak butuh diriku...Aku patung bagimu...
aku : part yang nie kot...wat aku amat-amat terkedu. terfikir begini. hati terkechik sendiri. xmahu macam nie...aku mahu cam biasa...dah la tengah homesick nie....
lagu : Cinta buta...Kebutuhan mu..Hoo.. Hooo
aku : not related...

lagu : Kau dengan dirimu saja...Kau dengan duniamu saja...Teruskan lah.. Teruskan lah..Kau.. kau begitu...Teruskan lah… teruskan lah..
aku : mybe nie jer aku leyh gtau sekarang...terus jika itu bisa buat kamu gembira. aku xmampu halang...tak mamppu buat apa-apa. sebab aku hanya aku yang takut tgok kamu sediyh...takot untuk marah kamu...takot kamu serabut...takut kamu fikirkan sedih saya.

hmmm...lega ckit boleyh menulis...aku xsuker sgt tulis aku sediyh sbenarnya. aku tulis nie xmau korang kesian aku. aku cuma ingin buang emo aku. aku xsuka moody...sebab tu aku xsuka org moody. aku nak sumer orang happy.


aku sangat rindu rumah. rindu isi rumah tu. rindu nenek aku. rindu adek aku. rindu sepupu aku. hmmmm....rasa nak panggil je mai cni...kalo kamu ader cini aser nak pelok kamoo...saya tengah cediyh sangat nie. nak pegi jalan-jalan ngan kamu. nak suh kamo pilih baju raye. ummmm...emieee....are-pist..jj..."kak yu nak balik".... 


any way...camne puwn...kena kuat ye. ciapkan sement. ciket je ag. abah kate " ape-ape puwn ciap dulu keje...tu jangan pk nak balik jer...belajar tu penting"....dalam hati aku cakap "baik abah...tapi abah lebih penting untuk semuanya"  HIIIII...SAYA SAYANG ABAH SAYA.


hmmm...oke mau buat ciket sigment...mandangkan dah oke ciket. time kaseh blog. dengar aku bila aku butuh bicara...heeeee( spekin indon lar plak...adesss)


yu yue thinking angle say: nothing value than ur pure heart dat full wif "iman"...



0 comments:

Post a Comment