CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, August 8, 2010

my kaki was teseliuh~♥~ADOOOIII!

assalamualaikum sume....

hmmm...lamer dah tak menulis blog...rindu lak asernyer( acece...baru dua,tiga ari ) hihihi. hmmm rugi dan nyesal asernyer xdapat tulis dan share ngan korang tentang beberapa peristiwa yang berlaku semenjak dua menjak nie. ader yang suker, yang eppy ggiler, yang sedih, menyentuh ati dan banyak ah cam astro...heehehehe.,,

baru-baru nie aku terseliuh. time tu konon bajet terror wat practise atas spring board untuk amali pj. practise nyer practise...jeng...jeng....bertempiklah aku seketika waktu terjatuh tu...saket woooo....p wat muker xsakit..hihihi...takut kena marah. tu la len kali aku nasihatkan korang jgn bajet terror atas spring board. t spring board tu yang bajetkan korang dulu tuk masuk hospital maner-maner...hihihiihi

hmmmm...maser kena kan...aku xsaket g. time tu lah aku geram coz aku leyh terjatuh tas menda tuh. aku puwn lompat 2 tiga kali ag...huhuhuhu...kononnnya nak betolkan maner yang terpeleot xd. tapi...balik hostel...pg esoknya aku bgn kul 4 pg ag coz kaki sakit bila aku cuber nak gerakkan.huh....adoiiiii....sakit banget...hmmm...time tu aku ttdo bilik lina...member aku. bilik dier tingkat bawah sekali...pg2 lagi aku pangjat tangga dengan penuh rasa sakitnya untuk nek ke bilik di tingkat tiga.

fuhhh~sampai kat bilik. aku try nak tdo. pejam punyer pejam mata xngatok. bukan kes pe kaki tengah bedenyut...waaa....sakit....pastu aku tengok kaki aku. tekejut! bengkak besar kat buku lali. sampai xnampak buku lali. adeh nape ngan kaki aku...oleh kerana aku sayangkan kaki aku...lalu aku ajak fatin g klinik pagi tu.

waaahhhh...punyerlah ramai orang kat klinik ek...aku sebenarnyer jarang pegi ospital kerajaan so xtaula cam ginie keadaannya. huh ramai...pegi kat kaunter amek no. huh dapat no.45. betuah sungguh no. nie pukul 11 bau leyh jumpa doc...ehhhhh cilap h.a je...ermmm xpelah da penat menunggu. cian fatin tungggu aku lamer. pastu check...and h.a tu balutkan ngan bandage. hmmm...time tu kaki aku da bengkak sangat. biru aku tengok kaki aku lrpas dier balut. n then h.a tu tanyer aku ader bunyi x maser aku jatuh tu. hmmm...ye beto cik bebunyi....huh teros dier tulis surat n suh g hospital besar....huh HOSPITAL BESAR!

alamak ape mau jadi sama kaki ku ini....fatin col HEP tuk antar kami g ospital besar. hmmm ciap kena g kecemasan ag...risou aku! sampau kat sane terus aku dipaksa nek atas kerusi roda. xnak aku ley jalan lah...hmmmm namer da kena pakse. dengan muker ader aku kisah fatin. aku puwn neklah. dier lak yang seronok coz dapat tolak aku. hish dak fatin nie. lepas daftar n masuk bilik checking yang pertama aku disuruh tunggu tuk jumpa dokter....

alamak bac latop da nak abes lar...aku sambung esok ye...k....salam sume...

0 comments:

Post a Comment