CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, August 21, 2010

petang itu. kena kaco. grrrrr

Assalamualaikum....hyeeeeeep...

Hehehe...erm...cukup satu hari kot x bukak ternet. Uh...majOk...ngan ternet n broadband...lambat ngat nak ley bukak satu-satu page.

Ader owrg menyampuk kate : Hiiii...maner nak laju nyer cik yu yue oi awak x bayar ag...
aku : yer erk luper lar plak...heee

hmmm...senang citer aku bukak gune mobile ternet...amek ko broadband..huh..padan muke...hehehe...eh aper aku nie asyik marah broadband jer un blog kan. Esh xsonok langsum panggil bog aku ngan name blog k...ummm...aku nak panggil...cokelat lah kat blog aku.

Ader orangtanyer:  kenapa?
Lalu aku jawab : suker ati sayer lew...nie blog saya! Hahahaha...cecece...jgn marah k...sebab aku suker cokelatlah...

Hai...cokelat...lau nak tau ari nie aku xbuat pe-pe puwn kat umah...abeskan maser tengok tv jer manjang...cter ape ntah aku puwn xtau...kelakarnyer citer cina puwn aku pegi tengok...hahaha...abes tengok tv aku kemas bilik cket. Hmmm tetibe tgok bantal “strawberry lina”. Kesian tangkal ngan buahnya dah terpisah. Aku ngan penuh simpati puwn ambekla jahit...hihihi...pandai gak aku jahit...caya x? Ngan chipmunk tisya sekali aku jahit...hiiiii...

Nak tengok...

CHIPMUNK mulut tercedera
yeay...ciap n chanteq sudah...

bibi makan strowberry...

Petang tu aku ngan tisya merempit pegi bazaar. Hihihih...dah lamer x nek moto. Mula gagap gak...tisya kate aku bawak moto slow...hihihi...aku benarnye behati-hati di jalan raye. Hahaha...ayat xley pegi betol ayat..hihihi...

Hmmm pegi  pasar xde lar beli banyak sgt...bau nak beli jer...madam tisya angkat kening...oke..oke...ayu x beli  ye tisya...hihihhi. Tisya memang ketua keluarga yang bagos..hihihi...

On da way balik kena kacau ngan mat rempit. Esh xde keje betol...ader patot ajak aku belumba ngan dier ape dier ingat aku nie adik Alex Xiong ker...eee...gram betol. Lau aku lumba kang aku menang bau tau. Huh bajet. RAZ jer puwn...igat takut ker...seb bek iman tinggi...ingat gak bulan pose...hiiii...emo lar plak aku nie...

Pepe  puwn sesape yang baca entry nie jgn sesekali wat gtu yer...ishk-ishk xelok sebagai kaum lelaki...sepatutnya anda menghormati bukan mencabar...melingdungi bukan merbahayai...menenangkan bukan menakutkan...k...n kiter kena ingat gak Allah tengok setiap pe yang kiter wat.

Oke. Oke.oke. cokelat nak out dulu. Bye. Peace no war.
Yu yue trough da heart says : andai bulan bias bicara tolong cakap dekat dia...saya rindu dia...

0 comments:

Post a Comment