CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, September 21, 2010

marah

assalamualaikum....

sesungguhnya saya x tahu ape yg kena mengena tau terkena , ape xkena ngan lap top saya. at time boleh ternet...pastu xdapat. yang plg bengang. time nak sgt ternet. xdapat. waaaa....xde ke nak bagi saya ternet free!!!
"banyak chantek nak tenet free...hahaha"

hmmm....pagi nie ternet ok. kate anis sebab saya stay bilik dier...yerlah2 tu nes...ehehehe. ari nie jom saya cter sal perkara-perkara yang boleh mendatangkan marah saya.

1.orang tpu saya. hipokrit.
- tengtang yang ini sgt xsuka. ntahlah saya pasti sume owrg xsuka kan kena tpu. kalau ckp terus kan senang xyah men tpu2. abes cter. tapi kekadang tu saya bertolak ansur lar gak sebab kekadang tpu jugak ader yang baik buruknya. kan? "waaaahhh...positif thinking nguh pagi nie...ahaaaa"

2.over acting. ckp je lebih.
-saya xkisah jika seseowrg itu over acting sebab dier xkacau saya puwn. tapi saya kisah bile dier over acting ckp pandai tu pandai nie. akhirnya huhsaya gak wat. haaaa...yang nie. memang marah la. ape salahnye cakap xpandai awal2. xpayah cakap lebih2. saya nie yang ikhlas nak tolong awal2 puwn jadi xikhlas dah.

3.cakap bebelit-belit.
-xsuka org cakap bebelit-belit. xfaham ape maksud sebenar org nih. haaaiiii...penin sungguh. tp biasanya org yang cakap belit-belit nie dia xmau cerita citer sebenar kan. hmmmm...xtaulah.

4. keadaan yg menyerabutkan. mendesak.
-saya paling benci keadaan yg menyerabutkan. saya suker rilex je walau keadaan tgah kusut. ape gune lau kita kalut2. kalau akhirnya kita makin serabut. jugak xsuka org yg desak2 sayadalam keadaan terdesak. rasa macam nak ajak wrestling je saper yg desak tuh. ahahaha.

5.paksaan.
-biasalah orang degil cam saya nie. or semua org degil kat dunia nie saya pasti  xsuka dipaksa. boleh kalo nak cakap dekat saya. tapi jgn paksa saya. xsuka sgt. cakap sekali dah la. nt saya tau la.

6.mythings.
-saya paling pantang org kacau benda-benda saya punya. hahaha. dalamhal nie adek saya selalu kena sound. padan muka. suker sgt kaco barang owrg. pegi la kacau brg sendiri. uhhh

7.saya bisu.
-marah dengan diri sendiri. sebab bila marah selalu xpandai nak ckp yang macam nie "oiiiiiii...aku tga marah nie!!!!"....malah saya diam je. bahasa badan je keluarkan marah tu. esh nie nak kena menuntut ilmu tuk luahkan perasaan marah nie.ahahahaha. xpasal nak belajar marah owrg.

klah....pagi nie mood baik...xbape igt dah perkara yang boleh wat saya marah. nie nak kena tulih time tgah marah nie. ahahahahahaha. tapi kena igt selagi boleyh bersabar, bertahan....bertahanlah...sebab marah tu luahan emosi jea. kekadang better jugak lepaskan marah tu. tapi lepaslah di tempat yang sesuai dan boleh sejukkan hati yang tenang. okeyhlah len kali lau xde problem tuk sambung ternet. saya update lg.

oppppsss!!!! lupe korang mesti tekejut dengar lagu kat blog nie. ahahhahahahah. saje letak lagu muzik kuat ciket. heheheheh. korang layan lah dulu lagu nie. t ader maser saya tukar yerk....

tengs for reading. :)
danial afsham biler marah....haaaa belum ag cik yu dier marah...tau takut!!!

0 comments:

Post a Comment