CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, September 26, 2010

masham.manis. hari.saya.

assalamualaikum...

hyeeep. sory lame xupdate blog ini. hmmmm....ngan sigment banyak nya nyempat ag aku ea. smlam tension. byak sgt keje. sakit kepala. last2 pegi makan beskut raya wany kat dapur.heee. nie saya on9 ngan ternet maktab. hmmmm ttgal broadband lar plak pagi nie. spoil mood tul.

sabar pagi and hari ini masih panjang. banyak menda boley jadi cik yu yue. hmmm...2 3 ari nie saya dganggu oleh panggilan yang xdikenali. rase2nye owrg nie xde keje len ker nak buat. menghabiskan kedit je keje. lau saya lar kan bek wat beli cokelat. makan n kenyang lagi bagus. saya marah x? haaaaa....memanglah agak marah dan x selesa. lagi2 time wat keje. tapi last huh....igt saya rajin ker nak layan. aper saya nie operator panggilan ker hape. tapi ikut suker ati kamu ler...kedit kamu. tgn kamu mendail. huh...bior kamu penat. hahahaha. (ttibe jd jaat yg amat)

hmmmm...ader satu tu. dier kate dier amek number saya lam fb. banyak chantek mau tpu. biler lak saya letak lam fb number nset nyer. igt xtaw ker. uh...nak tpu xjd. hmmmm ape-apelah. p la kaco owrg len. ape-apelah malas layan.

ari nie. rasa malas ag nak pegi kelas ntah apelah nak jadi un ngan dak yu yue sowrg niyh.hahaha. ntah tibe jer ari isnin saya jadi malas. xtau nape. dah mula xmenyukai ari isnin nampaknyer saya nie. hahaha. pastu un...ari nie ade raser nak balik cikit xtau nape. nak balik jumpe Ar-Rayyan Fitri. comel tul anak buah saya yang baru ini. hmmmm...t saya upload ea.

tengah tunggu lec nie. ntah ader x. huhuhuhu. lau free kan bes. ceeeeeh keje nak mase free jer ari2. esh ape la yu yue nie. hmmmmm....dah lame xmelukis. waaa....sedikit rindu untuk mencatan.ahaha. yeke. macam lah pandai ngat. banyak menda yang nak buat tapi xterbuat. haaa....mancing....rindu sgt ngan joran saya. moga ia dipelihara dengan baik oleh adikku yang sorang itu.

okeylah. arap minggu nie or minggu depan nak balik. nak g jenjalan ngan sepupu tcyang. ahahaha. nak suh dier blanje. haaaaa....tu yang penting. jaat tul sepupu nie. (kihkihkih). pastu nak wat pe ag eh balik umah....haaaa.....jumpe bf2 lame....ait bukan boyfriend k....but bestfriend....

klah cik yu yue mau out dulu. takut madam masuk pastu terkopoh-kopoh lak. ready is da first k. hahahaha.
hope esok lap akan ok. ternet dah jadi no6 lam edup saya. waaaa....adakah penting...pentinglar jugop...k bye awop-awop.

peace no war. tengs for reading. :)

0 comments:

Post a Comment