CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, September 27, 2010

saya sedang jatuh cinta.

assalamualaikum...
hyeeeeepppp.....

saya sedang jatuh cinta. betol. muktamad. pasti. compem dan segala words yang sama ngan dier.
memang dah damn teruk abes jatuh cinta ini. aser nak sgt...waaaa....nak dier jugak. nak jugak. walau cmne puwn tggu dier tetap akan jadi saya punya. uh.

hahahahahaha....fall in ngan sape....? name dier...JENG...JENG....JENG...akan diberitahu setelah saya memilikinya. i really want it damnlyyyyyy soooo much!

saya memang dah teruk jatuh cinta dgn ini....


waaaaa....xde ke owrg nak bagi dier nie percume kat saya...weeeeeee....mesti best un....


tengokkkkla der punyer badan....waaaaaa....suker...ilkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


xkira!!!!!...saya nak jugak. nak jugak. nak jugak. nak jugak. waaaaaaaaaaaaaaaa....

okeyhlah kengkawan. hari ini saya memang dah fullly sedang jatuh cinta dengan ini. ♥♥♥♥♥
doakan saya dapat milikinya. AMIN.

SAYA. di hari raya ke2. kenduri kawen kakak. nampak muker leteyh sgt x....hehehehe...oppps! dun intai bilik saya k. 

k...saya sedang jatuh cinta. by yuyue inlovewithdcslr.
tengs 4 reading. :)

0 comments:

Post a Comment