CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, November 28, 2010

.Gud nite.love.heart.life.everything.

salam...♥

hyiiieeppp...setiap malam mesti xboley tdo dan tdo lewat akhirnya. saya da serik. mesti kamu sume juga dah serik kan bace entry saya yang xboley tdo terus-terusan. hmmm. maaf saya xtau nak wat ape lagi. nie jer saya tahu taip and taip disini.okay-okay jum bedtime story dgn saya.

dah dua hari nak g KFC pastu xjdi. ntah kenapa saya teringin sgt nak makan ayam dy. heee. rasa terbayang-bayang pulop. waaa...cam upin ipin lak gaye nye saya nih. eit cik yuyue awop dah 20 tahun already okay. waah rase xpercaya saya nie dah 20 tahun. rasa muada teenageeers lagi. cehhh pasan muda lak saya. ntah mybe saya berade dalam keadaan pamily yang sentiasa treat sy cam bongsu kot padahal saya ade adik.tapi adik saya xmanje macam saya. erkkk..termengaku saya manje pulop.hee.
tengok saya ader muka cam 20 tahun x? hee
haaa...ader gaye umo 20 thn x?

tengok muka saya yang kat atas niyh. ader cam 20 tahun x? heee. waaa...^____^. 
tahun depan jadi 21 lah yea. cehhh bape ari jea lagi. hadoi malas nyer saya raser nak stdady semula. sem lepas saya plg malas. nak tau pegi kelas saya xbawa hape puwn terkadang tuh. bawak pen satu jerk. kertas ambek ngan member. malas betOl kan. hisshhh. arap-arap taun depan saya dah
pencen ngan penyakit malas tuh. Amin.

saya nie pemalu owrgnye. hiii. InsyAllah taun depan saya mahu kurangkan malu saya. maksud saya malu yang sepatutnya disitu saya xmalulah. ape orang kata malu biar bertempat. Amin. ;)
saya juga mahu banyak berdikari dan xmahu banyak-banyak manja lagi. 
dan yang paling saya arapkan pada diri saya pada tahun depan adalah boleh meluah atau menyatakan apa yang saya xsuka, suka dan xselesa. sebab saya nie terkadang terlalu manjekan org lain sampai saya xsedar dalam diam saya dimainkan. saya dibuli. saya bukannye xmahu meluah ape yang saya rase. tapi untuk part ini saya lebih pentingkan perasaan owrg yang pada hakikatnye saya remuk dalam hati. saya terlalu menjaga hati owrg lain sampai saya biarkan hati saya menangis.

jage hati dan perasaan owrg memang bagus. tapi ade had. ade masa. dan harus ade tempatnya. tapi sy jagenye sampai saya xpedulikan sume tu. pada hati saya. biarlah asal dy senang.tanpa saya dengar hati saya berkata "adakah saya selesa...senang dan ikhlas"...

dulu saya xbegini. saya sgt mementingkan keikhlasan. tapi sekarang saya ketepikan sume tu demi jage sekeping hati manusia dalam jasad yang lain. saya ikhlas untuk jage hati org lain tapi ikhlas saya salah xbertempat. :(. kechiwa dengan diri saya. 

walau ape puwn kalau kita mahu menjaga hati seseowrg kita sepatutnye bukan begitu. kita sepatutnya jage hati kita sebelum kita seterusnya boleyh menjaga hati owrg lain dengan ikhlas kan.? walau ape puwn jugak saya telah maafkan ape yang saya rase xselesa x ikhlas atau ape sekali puwn rase yang datang daripada itu. sebab saya mahu memmafkan semua sebelum saya tdo. dengan kata yang seikhlasnya...saya nak bukak mata pada hari esoknya dengan hari yang baru. hari yang saya xperlu pk ape-ape lagi dah.hari yan saya mulakan dengan ape yang saya nak dan selesa. dan saya bertanggungjawab atas ape yang saya buat dalam hidup saya. kan? saya harap kamu juga begitu.

sentiasa belajar memaafkan biarpuwn ia sakit dihati. kerana ape yang kita dapat setelah memaafkan adalah setenang-tenang angin yang bertiup lembut (cehhh). pjg pulak bedtime stories saya. hee.okalah saya nak cuba untuk tdo. walaupuwn mood tdo saya dah xde lansung. heee. nt saya bercakapan lagi ngan kamu ya. heee. babai belogku sayang.

yuyue & rayyan. next post tittle ok.ini hint dy. heee

♥rindu.sayang.kamu♥


0 comments:

Post a Comment