CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, November 28, 2010

.menjawab persoalan cik Gilbert..teheee

salam...♥

gaya penoh yakin menjawab soalan cik Gilbert bagi.heee :)

 hyiiii..entry ini saya khaskan tuk menjawab segala soalan yang telah di tagged oleh cik Gilbert yg comel ituh. heee. fistly teng cik Gilbert comel kerana mengtagged saya. sebab sy xtau nak buat ape.sgt bOrink disini. okeee we go to first question...

1.benda plg penting dalam hidup...
♥ Allah s.w.t, family, kawan dan dy. life sy. kerjaya sy. dan happiness. 
wif all Of dis by my side. sy sempurna. sy xmahu minta ape2 lagi. heee

2.benda terakhir beli gune duit sendiri
♥ tiket bas balik hari tu kot. dr k.trganu ke kb. yg len hee pamily spOnsor.
kat umah paham2 lew. ne ade bajet ujung2 taun macam nie.
(tu la cik yuyue sape suh men beli je ape2)--->marah diri sendiri

3.dimana tempat lansungkan wedding...
♥ haihhh..soalan cam sy nak kawen esok lak. heee. hmmm.
xtaulah kat mane xtpikir lagi.
tapi yang pastinya kat masjid. weee. 

4.adakah saya sedang bercinta sekarang?
♥ owhhh...soalan.sy pasti bukan tuan tye ini je yang nak tau. 
tp ramai g yg nak tau kan. teheee ---->cik yuyue sedang bajet.
save answer here is : sedang menyukai seseorang.
nand nO komen. :)

5.berapa lama sy akan sygkan seseorang?
♥ hOt. soalan nih. bila hati dah suka pada seseorang. dah sayang. dah cinta. 
boleh ker mulut ini terbukak utk mengbuat xpired date kepada suka.sayang.cinta pada dy. 
heeee. sO. awak rase camne? mestilah saya xtau. dan kena igt
semuanya dah tertulis dalam hidup kita. cuma kita je xtau bila.kenapa.mengapa. 
kerna hanya Allah s.w.t yang Maha Mengetahui atas sesuatu.

6.dimana jumpa gewe saya?
♥ di ...dot..dot.dot..heee. di awan-awangan. di fantasi saya atau dy. 
bila saya dgr suara dy mata sy dah nampak dy. so walau di ade kat mane sekalipuwn
saya selalu jumpa dy. dan dy selalu ckp dy always ade untuk saya.

7.novel/majah/buku terakhir saya beli?
♥ 143 by Pingu Toha. sgt interesting sebab ade 3 lOve story yang berkaitan.
majalah remaja. bulan bape dah xengat da. sy pencinta novel ye.

8.nama penuh saya?
♥ ufff. hooo. maaf saya xsuka share name penuh saya.
saya bagi separuh je ye
 AYU. t sy gtau face to face yea cik Gilbert name penuh saya. hee

9.mak dan ayah. mana lebih rapa?
♥ dua-dua. tapi ngan abah rapat cikit. heee

10.nama orang yang saya betol-betol nak jumpa dalam hidup ni?
♥ buat masa nie. sume saya dah jumpa. hee

11.adakah baju korang basuh sendiri?
♥ of cOuse larrr. sy sedikit cerewet. 
baju yang rasa sesuai disauh guna machine. guna machine.
yang xsesuai basuh tangan. cuma kalau hari malas datang sume machine.
tp mak saya pantang tengok baju anak dy banyak ciket habis dy pegi basuh.
terkadang yg saya belom pakai puwn dy pegi basuh. hai rjin sungguh. mak saper la tu.
pepe puwn saya sayang mak saya...♥

12.tempat yang saya nak pegi?
♥ paris. kota cinta. hee. ntah saya sgt mencintai bangunan. design. purfume. 
sume ade kena mengena ngan paris. heee
13. pilik satu...peluk atau cium...
♥ saya pilih girls dulu pastu siapa.heee. 
peluk.sebab sy rasa tenang.selamat.dilindungi.
bila saya nages sy suka dipeluk. hee

14.org yg easy sy tag?
♥ satu perangai ngan saya
♥ saya selesa dgn dy
♥ dy boley buat sy ketawa bila sy nages

15..lima benda paling disayangi
♥ pamily.kawan.teddy bear.cokelat.dy.hee

16.lagu saya suka dengar?
sume lagu rossa. peminat ROSSA nih.
sume lagu swiits. antaranya soko : take my heart
relaku pujuk : spider---->sgt mencintai lagu ini 
faizal tahir : cuba (mengingatkan saya ttg seseorang)
mocca : secret admirer and my only one.
 banyak betol kan. saya suke dengar sume lagu.hee.
tapi saya xpandai nyanyi.

17.bila tarikh lahir saya dan kat mana saya selalu sambut?
♥ 9.mei. saya suka sambut kat pantai. sgt cinta pantai
tapi sejak begelar student dan sedikit cibuk sy jarang sambut besday saya. :(

18. list lima org yang kena tag...
jap....pikir. heee. tapi sume owrg tu dah tdo dah time nie. uhuuu

yuyue : yeaaayyy dah abes menjawab. asyik sgt menjawab soalan sapai terhantuk kepala katil.
hadoi.sakit. tapi demi cik Gilbert saya jawab ye. heee. teng cik Gilbert. sy arap suatu ari nanti awop dapat cik Salvator. saya dapat stefan xpe. heee....♥~




0 comments:

Post a Comment