CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, November 21, 2010

hari sunyi saye...-.-

Assalamualaikum….

Heee…hype…wahhhh lamer betul xmenulis asernyer…usang dah kan saya nyer blog. Windu nak tulis blog. Tp saya jadi malas nak tulis. Banyak menda yang dating ke otak untuk ditulis…bila saya bukak blog tekan new post jari saya akan brenti menaip. Klik *~~~hati saya kata “aper erk nak  tulis…ermmm tulis len kali jerlah.” Inilah yang jadi berkali-kali saya nak tulis new entry. Saya puwn xtau kenape. Mybe time tu hati saya belom sampai dan belom ikhlas tuk menulis kan…biasalah terkadang saya manusia yang juga xlepas dariwat silap. Heee. But remember mistake give an experience to make a step even better in future. Ceeehhhhh ayat saya ( saya puwn terkesima ngan ayat saya hari ini).
 
Pagi2 lagi saya dkejut ngan unyi tok* tok*tok* kat pintu bilik. Dalam hati terdetik~~~Lhyia ngan Danial ngan Balqish. Wendu ngat ngan dua owrg tuh. Tapi at time bukak pintu…hmmmm kakak upernyer. Bila diowrg nak balik nie. Lyhia, Danial, Balqish cik yu rindu kamu sangat sie. Cepat balik. Nak peluk n kisss kamu. Cik yu dah prepare banyak cokelat nie nak makan same. Heee…

Saya sangat buhsan…xtau nak wat aper…sumer kawan still exam kat u memasing. Naseb bek kawan bek saya ade sowrg tapi dy xley spent time ngan saya gak kes sepupu dy ade. Spupu saya pulak dah pegi keje balik. Esssshhhh saya keseorangan. Emie balikla. Nak g jenjalan ngan kamu. Sape nak teman saya neh. Trulyyyy~~~madly~~~eventually~~~suddenly~~~immediately~~~saya kesunyian.
Mangsa sunyi saya***jeng…jeng..jeng…faceboook…saya kacau sumer owrg. Heee. Saya view sume owrg. Xde keje kan. Last saya tdo. Kawan-kawan saya? Hmmmm….sume sibuk…xpe saya paham.( ayat merajuk sebenarnya*).

Sekarang saya duk lepaking lam bilik. Sambil pakai earphone layan lagu frust…heee…(makin menyedihkan diri). Hidup kan penuh misteri. Sume ade. Terkadang kite sedih ngan ape yang jadi. Menyesal. Marah. Tanpa kite tahu itu lah warna warni hidup kita. Tanpanya mungkin kita tak jadi kita yang sekarang. Dua perkara dalam hidup yang sering buat kita lupa dan hanyut….

1st*cinta…buat kita hanyut…kenapa? Sebab kita nak miliki dy…bukan cinta dy…dear reader…bukanker cinta yang sebenar tak semesti memiliki ( ayat lecturer saya nie ). Saya xpandai cakap pasal cinta. Sebab saya puwn bukan doc. Cinta. Heee. Saya puwn pernah gagal. Pernah ada dalam cinta. Tapi saya tulis aper yang hati saya kate. Bukan otak saya kate. Sebab kita sentiasa akan kalah kalau menilai cinta dengan otak. Sebab semuanya datang dari hati. Even sains yang menggunakan otak xboley nak kira bila, bagaimana, kenapa cinta tu dating. Kan?...so jangan hanyut untuk miliki cinta seseorang. Ingat kita dah ade cinta. Cinta dariNya.

2st*material. Kita menginginkan sesuatu sampai kita lupe yang kita ada. Kita lupe aper yang ada disekeliling kita kan. Dalam hidup…kita terlalu mengejar material…mencari kesempurnaan…sehingga kita lupa…kita hanyut dalam mengejarnya kan….

Okelah cukuplah celoteh saye rini. T saya sambung lagi oke.
Tengs reading. Muaaaah. Cyg kamu. (tetibe).

0 comments:

Post a Comment