CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Friday, November 26, 2010

: untukmu sahabat. teman.kawan :...wif ♥

Salam…
Hyeeeep! Waaa….first time sayaxtau nak tulis apa kat sini. Sebab pagi nie saya rasa kosong. Sedih.rindu. rindu semua kengkawan saya. Sg rindu. Rindu anes. Rindu roro. Rindu ding. Rindu tisya .rindu wany. Rindu lina .rindu fatin. Rindu medang. Rindu mashi. Rindu syafiq. Rindu semua. I miss all da time we have spend together dear. Tengs a lot jadi kawan saya. Jadi teman saya. Ada saat saya sedih. Ada saat saya ketawa. I miss all da time we spend together. Waaa….:(
I dedicated dis for u guys….
Maafkanlah bila saya terkadang rapuh
Terkadang lemah
Terkadang jatuh…
Terima kasih sebab jadi kawan saya
Ade saat saya jatuh
Ade saat saya sedih
Sudi gelak dengan saya
Pertahankan saya bila saya kerap ditolak
Lindungi saya bila saya lemah…
Tersentuh bila kamu terkadang menangis bersama
Buat teman, sahabat, kawan…
Saya sangat sayang kamu…
Sangat perlu kamu dalam setiap langkah saya
Sangat perlu
Tanpa kamu saya…
Xsempurna
Xlengkap
Kosong
Dan
Sepi….

0 comments:

Post a Comment