CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, December 27, 2010

Marah (19/12/2010)


Salam.

Ini sesi luahan perasaan marah. Saya marahkan sesuatu. Waaa. Sungguh saya tak boley. Saya rasa seperti diganti. Di tolak ketepi. E…rasa nak baling segala benda yang boleh baling. Tapi saya bukan jenis tu….uhhhhh…

Camne nak lepas marah nie. Men game. Ufff. Maaf saya tak de mood lansung nak men game. Tak patut saya berperasaan macam nie. Tapi marah saya dah over limits dari perasaan sabar. Untuk kali kedua saya dah tak tahan. saya bertahan selama nie untuk kebaikan bersama. Tapi nampaknye dah melampau nihhhh…eeee….

Rase nak makan die. Letak tengah2 dalam roti. Letak sos…makan. Yum yum yum. Uh…geram tul. Nased bek pintu nie saya kunci…hmmmm. Nasib bek. Hahahahaha. Lau tak saya bukak pegi makan dier. Hahahhahaa. (sambil suka jaat giler)
Okelah dah oke sikit marah. Sebab tengah bayang dier masuk lam mulut saya. dan saya tengah kunyah dier dgn rasa puas hati. Hahahahaha. Padan muka. Tu la buat saya marah lagi. Hahahahhaha. Puas hati!!!



0 comments:

Post a Comment