CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, December 27, 2010

Mimpi (16.12.2010)


Salam.

Hiiii. Entry kali ini tentang mimpi. Semalam saya mimpi. Hehehe. Saya mimpi balik Kelantan dengan pakwe saya. fuyooooo. Yang lucunya bukan berdua ok. Ade lagi orang yang menumpang. Yaitu seorang pakcik yang warak dan seorang pakcik yang gila-gila seorang.

Yang heran nya pakwe saya tu puwn dak maktab gak. Tapi xpernah tengok puwn muka sepsis tuh lam maktab. X familiar langsum puwn.hahaha. tapi hemsem. Cehhhh. Mimpi la katakan. Rambut die stylo gler. Heee tu yang paling suke.
Gentleman ciap haa dier. Buke pintu keta. Cehhh. Di awangan lam mimpi jap.heee.jauh gak on da way nak balik tuh. Lalu keta kami berhenti di sebuah kedai untuk rehat, minum dan solat. Seingat saya dalam mimpi tu dier beli saya Nescafe. Favrite tuh. Waaa. Romantic abes. Sekali lagi mimpi la katekan.

Pastu kami nak meneruskan perjalanan balik. Tengah jalan nak g kat keta. Ade orang simbah air. Terkena saya…basah kuyup baju saya. disebabkan keperihatinan mamat tu. Dier pakaikan jaket dier kat saya. waaa…so sweet. Mimpi la katekan…
And then kami puwn meneruskan lah perjalanan yang masih bersisa nak sampai tuh. Dalam keta saya asyik tengok jea mamat nie. Dier hensem la katekan. Fully a cup of my tea. Yeeeeay! Gatai.

Sampailah kb. Pakcik dua owrang tu puwn turun katenya nak tumpang sampai kat situ jer. Saya puwn bersiaplah nak turun ingat pak we saya nak hantarkan saya sampai situ jea. Tetibe dia cakap “awak nak g mane…duduk diam-diam saya hantar sampai umah” cehhh. Tegas tapi saya shukeee. Dalam hati melompat. Waaaa bagusnyer dia. Sudi antar sampai umah. T penat dy….heee
Tengah nak sambung perjalanan balik…sambil tengok muke mamat hensem yang tengah drive keta sport GTI putih version drifff nie ttbe ade satu suara “KAK YU BANGUN JAGE RAYYAN” UHHHHHH….maka berkhirlah mimipi bersama pakwe hensem saya. hhhhhuhhh. Ayah Rayyan nie. Rosak mimpi saya. 

Tapi walau mimpi nie tak de lah adegan romantic ngat tapi gaye pakwe saya lam mimpi nie wat saya jatuh cinta abes dekat dier. Waaa…cair….eh3 telebih lar plak. Heee…marah pakwe yang le. Heeee. Mimpi jea…

Post nie saya tulis sambil teman rayyan yang sedang tdo…huhuhu. Klah t saya mimpi indah-indah saya post ag. Saya nih jarang mimpi. Sebab ade owrg tolong ingatkan supaya ambek wudhuk sebelom tdo. Heeee. K have a nice day ya.

p/s ; encik ayam ini mimpi jea. Dun jelous ya

0 comments:

Post a Comment