CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, December 28, 2010

Saat bahagia dua insan (25/12/2010)

Salam.
hehehe. bukan wedding nie saya pegi. gambar hiasan je neh. waa saya pun nak gambar wedding camnih.
Hari nie ikut family pegi kenduri. Best…haaa…Cehhh mesti tertanya-tanyakan baca tajuk entry nie. Heee. K lets story begin…and here it’s…

Bahagia bila tengok dua insan yang bercinta akhiri zaman bujang dengan melangkah kea lam perkahwinan. Heee. Tersenyum pulak saya bila tengok penggantin tadi bukan main excited lagi nak naik pelamin. Nampak nervous tapi terpancar heppy yang sangat-sangat kat muka diowrg. Terutama penggantin lelaki tadi. Bukan men lagi heppynya. Yela mane taknye kan dah dapat tittle suami pada seorang wanita bernama isteri. Cehhhh ( aik cam lirik lagu la plak).

Majlis tadi meriah. Ape taknyer dua majlis sekali berlasung. Majlis perkahwinan anak perempuan dengan majlis sambut menantu. Menarik ade dua pelamin tadi. Cantik pelaminnya. First time tengok live pelamin dua pasang penggantin. Penggantin puwn same cantik. Sepasang pakai baju warna biru…sepasang lagi hijau. Bagai pinang dibelah dua. Cehhh.

Hmmmm…agaknya saya nie tukang bawak hantaran kot. Dah puas dah mengelak tadi taknak bawak. Tetibe jea dating kat tangan satu. Hadoiiiih. Tiap kali pegi kenduri belah sedara macam nie lah jadiknya….tapi takpe bawak jea. Mane taknya bawak hantaran yang isi baju jep. Hahaha. Pandai kan saya. heee.
Dapat juga banyak cokelat tadi. Ciap dalam kotak cantik lagi. Chantik. Paling suka dapat cup cake. Bestnyer. Cenderamata perkahwinan nie memang tau cite rasa tetamu macam saya. heee. Sorry tak amek gambar td. Heee.

Balik-balik terus tido dalam keta. Sampai umah ciap tdo dengan mengigau lagi. Haaa. Macam tu lah saya kalo penat sangat. Hadooooihhh…Penat…tapi shuke tengok saat bahagia dua insan itu. Semoga bahagia hingga ke akhir hayat. Semoga cinta kamu berdua sampai ke pintu syurga. Selamanya. Dapat anak-anak soleh dan solehah.

Oke itu sajalah entry tuk hari nie. Saya arap kamu readers yang tengah bercinta…semoga dapat akhiri zaman bujang dengan orang yang kamu cinta, sayang dan kasih kea lam perkahwinan.
p/s : heee…tetibe rase nak kawin jugak. Heee…doakan saya cepat sembuh. Demam.

0 comments:

Post a Comment