CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, December 28, 2010

Engkaulah yang ada di hati.


Salam. Untuk seseorang. Dear belog. Dan…
Wat seseorang…
teng a lot mr. mogie

Saya dengar lagu kamu. Kamu bagi lagu ini untuk saya. Kamu cakap dari hati saya untuk awak. Malam nie saya tak mengantok lagi so saya kaji lagu awak tu…memang sebijik macam ape yang awak selalu cakap dengan saya. Antara liriknya yang sempat saya komen…hiii…

“Kekasih pujaan”
-sedikit tershuke. Tersengih sendiri dengan ayat pertama lagu ini. saya suka dan ingin dengar yang seterusnya.

“Dengarlah sayangku”
-yea saya sedang dengar ini awak.

“Tiada yang lain saat ini”
-yea saya tahu. Dekat 10x sehari awop wajib cakap kat saya. Saya sorang jea ade dihati. Terima kasih sebab hanya saya.

“Engkaulah yang ada di hati”
-ishhh. Saya shuke. No komen utk bait ini.

“Hanya dirimu yang aku mahu”
-InsyAllah. Harap selalu begitu ye awak.

“Selamanya dirimu.”
-Ye moga begitu hendaknya. Ciap awak ade owrg len saya piat telinga awop. Heee

“Aku ingin menemani harimu, mengisi kesepian harimu”
-ye itu yang sedang awop buat.  Tengs sebab selalu ade. Saat saya hilang…

“Sampai nanti hanya namamu yang ada dilubuk hati
-ye saya juga mahu hanya nama awak. Hanya nama awak. Engcik ayam. Heee
Terima kasih untuk lagu ini. saya suke. Dengar liriknya rase macam awop yang sedang bercakap dengan saya. Awak buat saya rase di hargai hiii.
 

0 comments:

Post a Comment