CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, December 27, 2010

We r different.

Salam dear belog.

Hypeeee!!! Lame tak bercerita. Officiallynya tak menulis yang sebenarnya cam ginni. Luahan terus dari hati. Menulis yang sebetulnya dari hati, pakai hati, guna hati! Hiii sory yang post lepas2 tu asyik berpuitis jer. Hiii xcually malas nak tulis panjang-panjang. Mood xbaik kebelakangan tuh.

Kita berbeza. Tentang seseorang. Yang hundred totally fully loaded different ngan saya. tapi we can catch up together. Heee. Tak tahu kenapa kami. Ibaratnya dia angel saya devil. Haaa begitu sekali bezanya.

But every time dat question coming…we would say dat made us have to be together…y?...because we need each other to made us perfect. Hope so Amin.
Ape yang dia buat tak biasa saya buat. Tu yang buat saya senyum tengok dia. Dia terkadang macam budak-budak. Manje terkadang lebih dari budak kechik. Tapi ade masenya sangat matured lebih dari umurnya gaye. (tulis statement ini sambil sengih…how cute!).

Dia buat sume ikut aturan. Sehari dengan dia. Saya boleh tahu apa dia akan buat dalam hari-hari untuk setahun akan datang. Heee. Berbeza dengan saya buat semua ikut suka hati. Ikut suka-suka. Kalo saya nak buat saya buat. Lau tak postpone tau tak buat lansung. Bukan ape tak mau merumitkan hidup. Cehhh. Life just like ice-cream…enjoy it before it melt.

Tapi satu saya suka kebelakangan ini. lately jugak hidup saya terbalik. Malam jadi siang…siang jadi malam. Diap turut cuba untuk menukarkannya juga. Tapi kecian dia asyik tetido. Tapi saya shuke setidak-tidaknya dia cuba walau jarang fully Berjaya menukarkan malam dan siangnya. 

peace no war engcik ayam...heeee

Walaupun berbeza. Tapi kami perlukan masing-masing untuk jadikannya sempurna. Terima kasih sempurnakan saya. engcik ayam.
(tersengih sambil menulis agaknya saya da tak betol. Hahaha)


0 comments:

Post a Comment