CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Wednesday, January 26, 2011

couple of ours

salam...hiiii...;)

waaah. amat seronok. in a couple of hour lg maka saya akan bertolok ke umah saya. waaah sangat seronok dapat balik rumah. xcited untuk jumpa Ar-Rayyan Fitri. 

untuk balik nie juga tak sabar nak amek ketenangan berbanyak. hang out dgn cazen banyak-banyak. sangat shuke. sangat xsabar nak berjalan-jalan. lepaskan tekanan, tak puas hati, marah dan ape-ape gangguan jiwa untuk seketika. moga balik nie saya akan bercuti sambil memenuhi banyak ketenangan lam jiwa saya. cehhhhh.

mesti akan rindu sume. kengkawan sume classmate, soulmate eh...hiiii...saya balik tenangkan jiwa saya jap ye. emmm shukelah nie. cik ding yim shih mesti heeppppy kan. HEEPYY CHINESE NEW YEAR DING YIM SHIH. i love u...best perend forever.

okelah. takat tu jerlah entry yang xsabar nak balik neh. jgn rindu saya. bia saya rindu kamu. love alll. yu yue :)

sumone : i miss u

0 comments:

Post a Comment