CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Sunday, January 23, 2011

cakap-cakap sekejap

salam...

hai sume. kakanda, adinda, nenda dan sekalian da-da lah kat cini. fuhhh. baru abes kelas td. dalam kelas tadi punyalah boring plus malas. hmmm nak bangon dan melompat toing*toing*toing*jep. huh. sat g ade lak kelas neh. tak tahulah gane gamaknya. k miss yu yue sabar k. kate nasihat  si die "sabar itu separuh iman"...

soryla. sekarang nie tidaklah dapat andainya saya ingin mengupdate selalu status saya. cehhhhh sekema betul ayat tadi. kahkahakah. hmmm maklumlah ternet punya line kat umah sewa tu slow ngat kalah siput yang naik basikal. so kalau ade masa2 luang gini jerlah boley saya tulih2 kat sini. heee. xpe agpuwn saya nie xde owrg wendu...sekali lg mengpost ayat simpati...heee gurau jep.

hmmm. sekarang nie otak saya asyik pk mau balik umah ajaaa. udah tak sabah neh nak balik umah. waaa.tolongla anta saya balik umah sesape. saya rendu sangat dengan pamily, ar-rayyan dan sepupu2 terchenta saya. uhuk-uhuk. sedih.

tapi terubat gak ngan Rayyan yg sorang ag kat umah tu. aihhh. makin laju dy sekarang nie. belajar megemas rumah. jenjalan. rayyan-rayyan. comel, nakal, manje...itu kamu. sangat sayang budak rayyan neh. ase nak potostat jea. heee bawak balik umah. heeee.

2-3 hari nie saya agak kecelaruan emosi nak buat keje. entahlah. pening puwn ade. tapi bila buat keje tau sigment tu xdelah susah sgt. ape lah penyakit saya neh. mujur ade si die. terima kasih cik bb. sebab tolong-tolong. t saya bagi upah cekelat ye 20sen. heee

okelah saya nak usha2 belog lain kejap. lame dah xtengok belog. cian saya. heee. have nice day kanda,dinda dan sayang-sayang sekalian. 

rendu saya? pic ini utk yg rendu saya. dan saya juga rendu kamu.

dengan rayyan comel yang xingin dipeluk.

gaya model konon. haha pic2009. time maseh muda :)


0 comments:

Post a Comment