CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, January 1, 2011

Happy coming~~~2011


Suka nombor 11. 2011 harap sukakan saya jugak. Xsabar, takot, gembira, suka dan macam-macam rasa lagi saya rasa tuk hadapi 2011. Tapi 2011 juga awal-awal lagik catit kenangan manis tuk saya. heee merasmikan 2011 dengan kenangan manis dengan sgt manis dengan org yg sgt manis jugak. Heeppy sangat.

Terima kasih 2011 untuk itu. Shukeee! ;) . (masih tersengih ingat momoir sweet itu). Sweet-sweetkan lagi hari saya ye 2011. Semoga saya dapat apa yang saya nak di 2011. Dcslr tunggu! Heee. (melompat tak sabar…tengs seseorg!)
Harapan 2011.

 *dipenuhi keimanan*bahagia*xbanyak ckp(jadik pendiam…boley ker)*boley sentiasa balik jumpe rayyan fitri*makin lawa(heee)*cool*ciap segment awal*berdikari*duit banyak(hee)*berani*tegas*xnages selalu*punya teddy bear lg(banyakkan koleksi)*kurangkan ketagihan vochale.*kurang kontroversi tingkatkan prestasi tinggikan pointer*nak rajin banyak-banyak
Okey itu saja.heee. permulaan 2011.

SAYA RASMIKAN ENTRY 2011 DENGAN KASIH SAYANG
******BUM *GADA*BOM *BOM*******

2011```WIF LOVE```
 Assalamualaikum...

0 comments:

Post a Comment