CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Friday, January 21, 2011

ternet slow

Salam.=)

Hype…Assalamualaikum..,hi…lama da tak membukak & update ini punya blog. Hmmm…sory sayam-sayam sekalian line ternet kat rumah saya sangat slow, kenkadang kalah siput lari. Cisss. Potong angin berblogging tul kan. Tapi tak pe la bersyukur dengan ape yang ade.

Ye. Saya bersyukur dengan segalanya disisi saya sekarang. Saya mampu melepaskan dan mampu menerima. Heee. Mendlam neh ayat ni. Gembira dengan housemate, members, little si comel kat umah saya & bf-bf sekalian ( saje buat engcik ayam jelous…haha)

Saya sekarang dalam area mengelak sebarang gangguan jiwa@hati yang boleh merosakkan mood saya tuk stady dan terus mahukan myheppylucky life style oke. ><. Dun kacau ye. Suhhhh…p jauh2 masalah.

Terimakasehsayangchenta ya engcik ayam. Sebab selalu ade. Selalu buat saya ketawa. Selalu teman saya. lega ade dia dalam hidup saya. =)

BERPENGAKAP :)
Hari nie saya unit uniform. PENGAKAP. Kuliah hari nie pasal kawad. Dengar encik tadi ceta pasal kawad wat saya teringat kawan baik saya mase sekolah dulu. Heee. SI MAMAT SEMPOI paling cool. Paling saya suka kawan. Dia bese-bese jea. Tapi bila dia kawad sangat hensem, macho,! Ehee. (patotla kawan bek saya neh banyak awek). Dia xpegi puwn latihan kawad kacau owrg len wat aktiviti aderla. Satu hari saya tahu nape dy tak join kawad. Upernye dia da expert da…pangkat tinggi ooo…patotla jugak time saya Tanya nape x g kawad dy cakap…xpe dy boleh ikut. Cisss. Time tahu dy ketua kawad tuh. Saya aser nak tumbuk jep muka dy…tapi skunk ase nak lepak ngan mamat sempoi neh. Mane la kamo skrang. Da lost contact la. Arap dapat jumpa kamu lagi =)

Okelah. Xley bercerita banyak ngat. Coz da banyak keja. Heee. Ok. Ade pesanan tuk dua orang neh.

Cik gilbert : nape post kamu kat fb. Sedey2…=(. Jangan seedy ya. Luv ya.
Engcik ayam : kangen.

0 comments:

Post a Comment