CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, March 19, 2011

RINDU

salam ~.~

wahhhh. sangat rindu mahu blogging tapi keje berlambak. maaf kengkawan dan reader... cheh macam ramai ngat. tapi saya sangatt menghargai readers saya. mekaseh readers saya sayang kamu. heee...banyak pekara berlaku lam hari saya tapi cam tu lah xsempat nak mengarang disini...huuuuuu...
saya sebagai bakal guru harus sibuk kan..._._



latest saya baru abes SBE kat sekolah Kebangsaan Pengkalan Kubor 2. best ngat wat SBE kat sini. student dan cekgu sangat sporting dan baik-baik belaka. yang best studentnye suka posing. klagi2 bila tengok kitaorg nak snap gambar. 

kanak-kanak ribena skpk2





hmmmm...saya juga baru abes balik dari khemah. sgt best. xpernah pegi khemah macam nie lagi...wahahhahahah...^---------^ senyum sampai telinga. lagi ade orang bagi limau. sayang orang itu.

pastu balik umah dua hari dgn Fatin Hamamah. alaaaa kawan saya yg kiut itu. nak kenal tgok gambar dibawah yea. hiiiii. best g jenjalan ngan fatin. sangat suka bila dapat balik dan jalan berdua dgn dia. sebab dia ngan saya sama2 suka jalan. heeeee. love u fatin.







klah nie saje saya dapat update tuk entry sekejapan ini. opppssss teng tuk engcik sayang sebab teman saya wat keje semalam. walau saya tahu dy penat drive all da way to ganu. sorrryyyy...tapi saya nak jugak dy teman. heeee. jaat. okelah saya saya sume. nanti lau da masa dan kesempatan saya akan cerita lagi ye.

love ya. -.-


ini saya. sesuai x jadi ibu orang...heee:)

0 comments:

Post a Comment