CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Saturday, April 2, 2011

cerita tentang kita

salam...

lama tak mengupdate. hari nie baru sedikit sempat nak tulih disini. sedikit je tu puwn banyak ag works nak kena ciapkan. ihhhh...xmau ag cite sal wat keje. cukupla nak muntah da...

okeyy....semalam & hai ini saya sangat heppy. banyak yang dah lalui upernye dalam hidup nie. ade yang kenkadang buat kita ketawa dan senyum sensorang bila sesuatu kenangan tu datang kan...saya sangat rindu zaman sekolah saya. dalam banyak waktu asernya saya nak putarkannya untuk balik ke situ. jadi pengawas yang suka senyum kat orang tapi sumbong. haha. jumpa semua membe lepak saya. wahhhhh rindu yang amat dekat geng itu. rindu main S.O.S dalam kelas. rindu mesej guna kertas dalam kelas. ciap campak-campak lagi. walau pernah terkantoi time duk baling-baling kertas tuh tapi still nak wat gtu gak. tapi lau men kad saya yang selalu menang sebab selalu berkomplot main tpu..heheheh. sory korang...hmmm tapi sekarang nie rindu sangat saat tu kalau korang nak kalahkan saya berkali-kali puwn xkisah asal dapat kembali saat macam tu. xda masalah puwn.
student saya wat saya teringat geng saya
macam saya kechik dulu kan :) hee pasan

rindu pada geng yang selalu ada time saya suka, ketawa, nangis, sedih dan sentiasa back up saya walaupuwn saya memang salah. sentiasa paut bahu saya. setia jadi kawan saya. terima saya seadaanya. sentiasa tinggikan saya. biar saya mahu layu bagaimanapuwn...haaaaauuurrhhhhhh rindu yang amat. 

tanpa korang sume yang sentiasa melekat ngan saya. saya rindu. dan saya sedar xda lagi kawan macam kamu. xda lagi ketawa yang kamu boleh buat. xda lagi ubat untuk saya hilangkan masalah saya. xda lagi...sedih la pulak. ehhhh hari nie saya kena back up hati saya jangan sedey.-.-
hmmmmmmm....
tibe time duk gembira-gembira ingat kenangan teringat hari ini. tiga april. maafkan saya andai saya pernah hadir dan lukai.  saya sememangnya dinasour yang suka makan orang. maaf jika saya makan hati kamu. jika saya boleh ganti saya akan bagi untuk kamu. dan saya harap saya telah hadiahkan bhagia dalam hidup kamu. kita kawan selamanya. InsyAllah.

okeyyy..happy...walau sedih cikit. dan untuk kawan-kawan saya sekarang time kasih kerana sudi hadir isi hari-hari saya. saya perlu kamu semua. ingin kamu semua isi gelak tawa saya. sayang kamu semua. walau macammana puwn kamu dan saya. saya harap kita ada.

p/s ; sesungguhnya kita tak tahu apa yang mendatang...terima dan redha atas segalanya...
p/s: saya rindu anis syaira. -.-


0 comments:

Post a Comment