CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Friday, July 1, 2011

back to rewind

salam sayang :)

hai...pag nie mood saya stabil. rasa heppy...aman...tenang...dan sangat bersyukur dengan hidup saya. ALHAMDULILLAH.  semoga perasaan ini, keadaan ini...sentiasa berkekalan...tamau lagi ada yang menyakitkan dan meletihkan. sesungguh sakit dan letih itu memenatkan. jadi sebaiknya saya akan elakkan.

hari nie saya nak mengimbau masa-masa dulu cikit. nak igt kenangan yang melucunkan...mengheppykan saya. terkadang masa lalu itu juga harus diingat supaya masa depan kita boleh lebih baik kan? xsemua pada masa lalu itu menyakitkan. dan pada saya yang paling menyakitkan tu lah yang paling saya ingat. tapi xbolehlah untuk ingat ke arah yang negatif tapi ingat untuk ke arah yang lebih positif. dan saya percaya semua orang akan nak undur dan ubah masa dulu kan. tapi kita bukan dalam dunia doraemon...kalau tak semua orang dah ada hidup yang baik-baik. tapi tentu hidup kita tu xda pengajarankan...hmmm percayalah selepas hujan adanya pelangi so kita kena sabar dalam hadapi sesuatu. saya pasti kita semua akan peroleh sesuatu yang baik. cuma satu kita perlu sabar :).

kenkadang saya nie macam budak2. kenkadang saya macam penceramah la pulak kan. heeee. itulah saya. semua orang cakap saya susah diramal. tapi itulah saya. owrg cakap saya sombong. dan itu jugalah saya. saya terima semua owrg kata. saya dah penat merungut ape owrg kata sebab saya tahu saya tak boleh nak "tape" mulut owrg. biarla semua buat senaman mulut asal saya bahagia. dan asalkan owrg x halang saya nak amek gambar...nak suka-suka...saya x kisah. :) dan jugak sebab saya tahu pamily, kawan dan dia sayang saya.

kalau boleh nak sangat kembali pada waktu sekolah dulu-dulu. hmmmm xda masalah. x pk cam owrg dewasa sekarang....hmmmmm macam yang saya kata td xda mesin yang doraemon ade...waaaa nak satu...nak satu. okelah kengkawan.t saya update ag len kali.




gamber time muda remaja dulu. hehehehhe...

p/s ; i'm still remember sumone in past. kamu jiwa satu dalam seribu. :) tengs beri kenangan terindah.
Enhanced by Zemanta

0 comments:

Post a Comment