CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, August 8, 2011

miss u olls

dear blog...

hiii...lame dah tak mengadu nasib disini. sibukkkk...sorry bangat. x abes dgn segment..ntahla bak kata sorang kawan saya. nak jadi cekgu so...terimalah apa dayanya. oke di kesempatan ini saya nak ucapkan selamat beramal ibadah di bulan yang mulia ini. Bulan Ramadhan. semoga kita sama-sama memperoleh kebaikan darinya. Amin.

harii nie cite sedihhhh...nak start mengadu dah nie.... ' aishiteru hilang..." saya punya hamster yang baru saja engcik sayang saya bagi....sangat sedih....xdapat tahan cikgu menangis kehilangan hamsters. mana taknya sangat kecewa. saya balik2 habis kelas pegi beli mainan untuk dy nk bg dy main...hmmmm tengok kat sangkar dy xda....waaaa...down kat ctu terus saya....wuuuuu...sape ade terjumpa...ade ternampak tolong inform yea....rasa amat bersalah pada engcik sayang sebab dy selalu pesan suh jaga baik-baik. maafkan saya yea saya cuai. nt saya cari dy...:(...uhuk uhuk...sorrryyyy....

nilah diowrg...satu jea hilang...yang belah kiri "teru"

emmmm....sy da blogger baru untuk gallerry photography...byak gambo nk di upload so baiklah sy letak kat blog lg tersusun chantik dan menarikkan....rajin2 u olls followlah yea....


klah kengkawan nanti saya update lagi....

hidup dgn kenangan kita indah...hidup dengan cinta kita bahagia...hidup dengan redha...adalah hidup yang sempurna...;)

salam sayang....yuyue

0 comments:

Post a Comment