CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Wednesday, September 7, 2011

cerita 2 pg

salam 

:) nak post sumthing...tapi xterpost...huihhh kul 2 pg nie...tadi buat sigment...ciap lame dah...tapi nak tdo plak xley...nak suh hubby teman...hmmm cian plak dy...xbese tdo lewat...mybe dy da tdo kot....cian dy...malas nak kacau dy so saya berbulat mata sensorang xley nk tdo mmlm neh....wahhhh rasa dahaga tapi dah tutup semua lampu...hmmm xmau lah keluar bilik...heee....tadi baru lepas makan nasi goreng kampung pukung dua pagi....hebatkan...heee maklumlah lepas perah otak perut jadi lapor kan?

heee...okelah xmau melalut lagi...sekarang saya akan cuba pejam mata yang bulat ke...xtaulah...heee....oke mahu cube tdo...sebelom tu saya mintak maaf pada semua kalau ade salah silap....bukan sebab hari raya tapi saya selalu berharap sebelum saya tido jika ade salah silap dengan orang saya mahu di maafkan....baru tido saya lena...soo mintak maaf semua....

k...ade satu gambo untuk korang...time nie saya tengah pujuk rayyan. 



p/s : hubby gud night, tak mau kaco kamu tdo. :)

0 comments:

Post a Comment