CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, September 6, 2011

meet "karangan hati" dalam 'DRAF BOX'

salam....

hiii...selamat pagi...semoga pagi-pagi anda semua ceria...(ase cam DJ radio la plak cakap cam gine pepagi neh) heee...oke pagi lagi saya dah ade dalam kelas...keje pagi nie kena buat 'story board RPH) tp saya nie mood nak wat keje xsampai ag...so saya meng'enjoykan' diri di dunia saya ini. BLOGGING lah ape lagi...hehehe....

malam semalam saya buat keje...oleh keran saya dah xde mood nak buat sigment so saya view post saya yang lepas-lepas...(cam baca diari yang lepas-lepas tu)...ade yang sedih...ada yang happpy....so saya rasa beruntung sebab ade tempat untuk saya imbau segala kenangan dalam hidup...time kaseh blog sebab jd buah hati say....jadi tempat saya mengadu...saat saya stress, resah, marah, sedih, sayang dan tempat untuk bercerita saat semua xde untuk dengar cerita saya....juga tempat saya melukis, menulis, menggambar ape hati saya rasa....saya sayang blog saya.

sesetengah orang cakap tulis blog nie xprivasi sebab semua nak cite kat orang....saya xkata pendapat nie salah tapi macam selalu lain orang lain fikirannya lain pendapatnya....dan bagi saya tulis blog bukan masalah xprivasi tau ape tapi untuk saya...saya nak kongsi semua pengalaman, kenangan dan cerita saya....saya nak bercerita...terpulanglah orang nak baca atau x...dan macam saya baca blog orang lain jugak....boleh hilang boring...boleh tahu banyak benda tentang hidup...dan tulis blog buat saya rasa lega...seolah-olah saya bercerita pada seseorang tapi saya xtahu identiti dia siapa...ini yang paling best...sebab setiap blogger merupakan pendengar yang baik...kita boleh cerita ape aja...tapi kenalah ade batasnya jugak....heeee banyak pulak saya merepek....

hmmmm sambung cite balik....tengah saya imbau kenangan dengan melihat post dulu2 tu saya terjumpa satu post dalam draf box....mungkin saya xsempat nak post kot....hmmmm post nie buat saya tersentuh...sesungguhnya memori ade banyak...tapi memori yang plg menyentuh adalah memori yang paling kita ingat kan? kan?....

soriiii kalau "satu karangan hati " kat bawah nie buat mood korang swing cikit tapi saya mahu post jugak...heeee....bukan ape hanya satu jep niat....mahu lepas segalanya...xmahu simpan ape-ape lagi...
okelah harap semua bahagia sentiasa...

nie post tu bertajuk

"dearest sumone who are usedly closed to heart"

untuk seseorang
dearest sumone...
maafkan saya
kerana saya xpatuhi janji saya
maafkan saya
ya saya masih
maafkan saya untuk hari ini
ternyata hari ini bukan milik kita
dan kamu juga lupakan kita
sakit lihat kamu begitu
maafkan saya
kamu teman terbaik saya
tempat mengadu paling saya....
jika kamu marahkan saya
saya juga begitu
semua saya buat bersebab
ada yang tersirat
hari itu kamu datang sebagai kawan
dan hari ini saya lepaskan kamu sebagai kawan...
miliki sepenuhnya hati kamu saat terindah
tinggalkan kita
maafkan saya
saya kawan baik kamu
disini saya lepas segalanya...

I wana b..!





p/s : memang aku takkan bisa utk jd sepertinya...tp mungkin aku bisa menjadi yang terbaik untukmu....cinta dalamnya cintaku sedalam tulus hatiku....untuk mampu aku memberi cinta yang sepenuh hatiku...cintaku setinggi langit....luas...seluas samutdera....kerna ku benar-benar jatuh cinta.... (demi kamu-taxi band ) dgr lagu nie sambil baca entry nie....sure dapat feelll... :)

andai dapat undur...saya takkan....

smile alwayss...see ur smile make me smile back :)

0 comments:

Post a Comment