CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Thursday, February 2, 2012

berhabuk betol @.@

salam sayang-sayang sume :)

hiii...banyak cerita nak cerita, nak cakap, or yang sebetulnya nak tulis dekat sini. oppps..."where r my manner? ..." well how r u...maafla pada sape yang x boring dan dah boring jenguk blog nie...da lame x update kan. hiii...oke barang yang lepas jangan ingat ye? hiii...maafkan saya ( sambil buat-buat tarik telinga) hahaha. ok back to road. beselah blogger tegar macam saya nie xboleh stop menulis sebab menulis nie satu terapi bagi salah seorang yang macam saya neh. heee...bersawang betol blog neh. meh saya bersihkan oke :)

ummm saya dah semester 5 sekarang. InsyAllah 3 semester yang saya akan fight nanti maka saya akan jadi seorang cegu. doa-doakan yea :) oke. Afia dengan Rayyan sudah besar. Rayyan dah boleh jalan dan Afia dah boleh guling-guling. sape? owhhh dua orang nie anak buah saya. hiii budak kechik dua orang nie lah selalu saya buli. saya kacau. dulu mase diowrg kecik-kecik saya manje-manjekan diowrg ni...pastu bila besor saya buli la pulak. jaat punya mak sedara kan..hiii...

bigai.photoblog saya lak...hiii dah lame xberupdated. banyak gambar baru gak tapi dibiar jea lam memori tuh. heeee mmg bercuti-bercuti betol saya neh. tapi dun worry saya dah semangat neh. dah bangun dari tidur :). nanti saya updated later yea. harap sume yang tengok tu shuke. tu satu hobi saya. ntah saya suke tangkap gambar orang tapi saya xpandai bergaya, berposing or aper-aper di depan kamera. huuuu...tapi bila kita amek gambar orang rasa macam saya bagi seseorang tu hadiah yang sangat bermakna. gambar....satu moment yang terhenti...bagi seribu cerita tersurat dan tersirat. nak hasilkan gambar yang bermakna xperlukan lens beriban-riban tapi perlukan hati yang tenang utk abadikan moment itu. orang amek gambar pakai hati walau gambar dy moment yang bese tapi kita tgok luar biasa kan kan kan? heee...tapi orang amek gambar pakai lens beriban-riban tu xdinafikan berkualiti dan cantik....tapi bergantung pada skill dan hatinya or niatnya :) cheh pandai bercakap saya pun baru belajar :)
and last cik abang saya pulak. bizi manjang ngan ruqbynya. hiii neway saya support honey. hiii okelah dah banyak story neh. hiii saya story entry seterusnya plak ea. nak kemas blog nie kejap bagi berwajah baru :) see you next tima sayang-sayang... :)

with Afia Nasuha...gemut dy dop?  :) captured by phone
p/s : saya yang letak nama Afia Nasuha. comel kan (saje tulis nak bangga...ngeee :P )

0 comments:

Post a Comment