CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Thursday, February 2, 2012

hati dan mata

salam sayang -.-

saya xboleh tido. ntah mata susah sangat nak tido. selalu mcm tu. nampaknya penyakit tak boleh tido nak datang lagi. rasa nak bercerita dengan seseorang. tapi orang tu...ntah meninggalkan saya atau saya meninggalkan dia. tapi orang kata kalau sesuatu tu bukan milik kita mcam mana pun kita buat dan macam mana pun kita cuba tak kan jadi milik kita. dan oleh itu saya pun tak mahu mencuba dan memiliki. kalau dia marahkan saya...saya mintak maaf. nak cari orang ketawa sama dengan kita memang senang tapi nak cari orang boleh mendengar dan membebel sama dengan sampai 3 pg sgt susah kan? tapi saya pernah jumpa seseorang seperti tu. walau saya kenal dia seketika tapi dia sangat menenangkan hati saya dan terus buat mata saya tertido. pernah satu masa saya mengadu semua perkara dan dia dengar dan layan semua yang keluar dari mulut saya. agaknya sebab penat membebel meluah rasa saya tertido. dan sedar mamai-mamai dan dengar dia gelak. ummm time tu kompen dia dah tye bukan2 masa saya mamai. begitulah berakhirnya setiap hari adernya dia. dia buat saya selesa. dy xbuat saya mengejar dia. tapi dia buat saya menunggu kehadiran dia dalam hari2 saya. dengan dia yang salah jadi betul dan betul jadi salah. terbalik...dia teman yang saya rindu dalam hari-hari saya yang dulu. moga dia dapat menemai kasih sayangnya dengan cinta. saya harap yang terbaik untuk dia :)



0 comments:

Post a Comment