CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, February 13, 2012

dating with cupcakes

salam sayang-sayang :)

hiiii heee todayyy wanna talk about sumthing special oke :). haha dah lame x berphotoshoot...dapat sekali berdating sambil berphotoshoot sangat menyeronokkan. heee sangat gembira. 


oppps! soryyy ini bukan hari ini. but last saturday oke. :) lambat update. hiiii smart x gambo nie...heee ngade. cupcakes nie special booked from umzarul fatihah cupcakes . boleh tempat kat cni oke kalau nak tempah. cream dy sangat sedap. sy suke. dan presentation dy puwn chantek dan sweet untuk beloved one. so jika awak semua tempah kat sini awak boleh mintak nak macamna pun.

cupcakes ini untuk bagi semangat kat dy men ruqby. saya rasa bersalah sebab jarang ngat sokong dy men. so my dear this as a my support. :) best...

tapi photoshoot kali ni rasa macam awak plak yang lagi pandai ambek angle snap gambo dari saya. haissshhh mane boleh saya cikgu awak. kihkih. but u r student yang sangat cepat belajarlah. saya tunjuk sekali awak dah dapat buat. cheh saya bajet cikgu lak. weeekkk!!! saya pun xpandailah sayang-sayang...just learn, try n error jep. but kata orang buat jea...jgn pk xjd. kalau salah pun kita ley perbetulkan semula. lau xsilap kita xtahu mana salah kita kan :)

oke sayang. tengs for dat day so much. nak tengok gambor photoshoot nie. tunggu kemunculan dy kat blog nie big ai photoraphy :) jgn lupa follow!

love u hubby :)
p/s : saya bersemangat nak shoot talent. so sape sukarela. come. we tembak2 together!

0 comments:

Post a Comment