CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, February 13, 2012

tema malas

salam sayang-sayang :)
 
hiiii...selamat pagi...haahaha rase kelakarla plak pagi- pagi lagi updated blog...heee yang semalam pun korang xsempat baca lagi kan..heee...nie jea keje yang saya rajin pagi nie. bawak lappy bukan main lagi..tapi plugg charger dah penuh...maka saya pun updatedlah blog...sebab ini jea sempat lappy saya buat. hihi...

pagi nie macam biasa text received from engcik sayang " morning sayang :)" so saya mengreplay "pagi comey...tema hari nie malas" heran biasanya mesej seterusnya akan tertera " nape?" tapi hari nie mesej seterusnya " ye saya pun sama"..heee so kami berdua bertema malas hari ini. heee kebelakangan ini banyak benda sama. saya shuka. kata orang tu maknanya mulut xperlu berkata-kata biar hati jea berbicara. cheh macam ayat dalam novel plak kan..heee...

oke bac lappy dah nak out nie. lau ade masa saya akan updated something special untuk sape yang sudi bace. :). oke then. jomlah kita bertema malas.

rasa nak bersantai camgini...haha napok relax dop?
p/s : will be right home this thursday :)))) rayyan & afia wait for me sayang. tittt...tittt...counting time to go to rumahmanis!

0 comments:

Post a Comment