CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, February 13, 2012

mimpi tentang dia

salam sayang-sayang :)

dear...hari nie hari saya smooth jea...relax...suke tak rasa heavy sangat pegi kela hari ini. tapi balik-balik tu saya telah menanamkan azam untuk tidur. jadi saya mencuba sedaya upaya tenaga apa adanya untuk saya membenarkan mata saya tido :). maka saya pasang mp3 dekat enset...maka tertidurlah saya dengan nyenak samapai saya termimpikan dia yang sangat saya rindu...

saya mimpi saya jumpa dia...dia tengah tidur...masa jumpa dia saya sangat gembira sampai mulut duk tersengih gembira..lepas tu coll engcik sayang bagitaw saya dah jumpa dia..engcik sayang happy...lagilah saya suke. saya sangat suka bila orang yang saya sayang gembira...

tapi lepas tu saya buka mata...tersedar rupanya saya mimpi...mimpi kerana saya terlalu rindukan dia..dia penghibur saya...hadiah daripada seseorang...hmm biarlah orang duk sibuk post cakap xboleh simpan dia nt kena viruslah apelah...ye saya tahu..tapi nak cakap dekat saya agak-agaklah saya pun ade hati dan hati saya pun pandai kecil bila orang kata gitu...tulah orang kan...kadang kita punyalah jaga hati dia tapi dia xpernah jaga hati kita bila berkata-kata...bukan kita jaga hati dia sebab mengharapkan balasan dia jaga hati kita balik cuma berhati-hatilah dalam berkata-kata...

oke back to the topic! aishiteru i miss u a lot. i m sorrry for made one of u gone. it was my found! if...i m sorry. soorry engcik sayang saya xjaga dia baik-baik. 

i love u both : from sumone i love to love

i miss u

i m sorryyy :(

tapi petang tadi engcik sayang datang. bagi big apple. hiii comel engcik sayang saya. petang tadi dia cakap dia nak pegi tengok sekolah nak buat praktikum.. so saya ckp pegila hati-hati n " i will wait for big apple" saya cakap sentence nie tanpa niat pun...tibe dia bawa...mmg dah 2,3 hari terasa nak mkn nie...terima kasih comey! terlupa sekejap pasal ashiteru...tapi dia tetap di hati.

silalah terliur...hihi


saya paling suka yang ini. sebab dia strowberry :)

waaaaaaaa...engcik sayang suka cokelat :)
p/s : gudnite.n saya mintak maaf lau ade salah silap. saya juga mahu memaafkan semua orang sebelum tido dan tidak mahu menyimpan dendam pada sesiapa :)

0 comments:

Post a Comment