CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Tuesday, July 3, 2012

ll hari biasa juga luar biasa

assalamualaikum :)

hi. hari ini macam hari lain jugak. tapi saya tak mahu cakap dia biasa-biasa. tiap-tiap hari saya luar biasa :) sebab saya bersyukur saya masih bisa bernafas di atas bumi Allah S.W.T ini. petang tadi pegi photoshoot dengan kawan-kawan kesayangan. roro, rayyan , anis dan ding. sangat gembira tapi sedikit kecewa sbb saya kurang sedikit mahir dengan persekitaran yang kurang warna macam kat pantai tadi. saya tak tahu nak ejas yang mana patut. saya snap jea semua. tup-tup ade 315 gambar dalam mr.conon. fuhhh penat tapi berbaloi. apa-apa pun terima kasih the sweethearts. oke have a nice day oke sayang-sayang semua :)


 
i miss her a lot



Enhanced by Zemanta

0 comments:

Post a Comment