CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Monday, July 2, 2012

ll hati

Assalamualaikum :)

hai semua. dah dua tiga hari agaknya tak update blog ini. huuu..nak kata sibuk takla sangat tapi banyak sikit fokus kat hobby saya. apa lagi photografi. hii. hmmm cakap pasal photografi, ingat kat lens saya yang rosak. autofokus dah tak berfungsi. frust jugak tapi dah nasib nak buat macam mana lagi. tapi ada hikmah jugak dia jadi gitu. makin mahir sikit saya guna manual. well who knows...manual lagi baik. kualiti pun tik top! Alhamdulillah rezeki dari photoshoot pun dah makin menjadi. haaaa...nak bagitahu awak-awak semua. kalau ada hobi atau nak buat sesuatu buat sahaja jangan simpan-simpan InsyAllah Allah permudahkan urusan kita. Janji kita ikhlas dan jujur dalam apa yang kita buat. :) okelah setakat ini sahaja saya berceloteh petang ini. :) jumpa lagi on next update. love u more.

"friends are someone who raised you up not letting u down"

p/s : hati saya dah sembuh. saya maafkan semua orang sebelum saya tidur :)

0 comments:

Post a Comment