CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Friday, July 6, 2012

ll the oshome day

Assalamualaikum :)

hi. hari nie saya pergi photoshoot. sangat penat. balik-balik photoshoot rasa sangat letih. tapi hati sangat gembira. ape orang kata bila kita letih sebab kita suka buat kita rasa lega kan? dan itulah saya rasa sekarang. tak rugi kalau kita buat sesuatu yang kita minat dengan bersungguh-sungguh. yang untung ita juga kan? hiiii...esok petang pun jadual saya penuh jugak photoshoot.

sekarang nie bolehla lagi penuhkan jadual dengan photoshoot. sikit-sikit lagi bila da dapat homework dan assingment huhhh kena la kurangkan jawabnye. haha. ape-ape pun janji kita happy kan. haaa on the way balik photoshoot tadi terdengar panggilan hangit daam hot fm. 

tentang seorang awek yang kenakan tunangnya. konon-konon awek tu curi purfume dekat pasar raya dan kena tangkap. selepas tu manager pasar raya tu yang dilakonkan oleh dj hot fm tu colla bagitahu si tunang awek tersebut. sweets sangat si tunang. sangat menyanyangi awek dia. samapai nangis-nangis mintak si manager lepaskan awek dia. huuuu...nampak dia begitu menyanyangi awek atau tunangnya. hiii kalau nak dengar, dengarlah kat youtube yang 6/7/2012 punya yea :)

okelah rasa panjang dah saya membebel hari ni. wahhh rindu engcik sayang lagi yang sedang tidur. letih katanya,. yerlah drive jauh-jauh balik Johor. tak pe lah awak tidur baik-baik ye :). good night semua. maafkan saya sekiranya saya ada buat salah :)

P/s : dengar si tunang awek panggil awek dia "sayang, hunny dan baby ". obviously miss u MR. A
 
 

0 comments:

Post a Comment