CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

must klik

Followers

Thursday, July 5, 2012

semakin rindu semakin sayang

Assalamualaikum :)

hi. selamat tengahari :) . hmmmm...hari nie rasa rindu dekat engcik sayang. engcik sayang balik Johor semalam. tak sampai sehari tanpa dia rasa sunyi. tak ada orang nak kacau saya tidur. tak ada orang nak membebel. hmmm...itulah bila ada rasa geram dia membebel. tapi bila tak ada sunyi. rasa macam sesuatu yang hilang. kata engcik sayang kalau saya tak ada dia akan sibukkan diri supaya dia terlupa dia sedang rindu. saya rasa saya kena cuba cara dia. oke saya pun nak penuhkan jadual sayalah. petang nie saya ade photoshoot. huuu...tolong kawan-kawan doakan ia berjalan lancar dan dapat hasil yang baik yea :) 
 
pagi tadi pergi majlis bacaan Yassin dekat rumah jiran sebelah. lama dah tak duduk semajlis dengan geng-geng auntie-auntie. seronok tapi tak rasa macam duduk dalam kalangan auntie pulak. tengok diorang bergurau macam semua masih lagi di zaman muda-muda. suka tengok. baca surah Yassin secara ramai-ramai di penghulu hari rasa tenang jiwa. tengok autie yang mengetuai bacaan Surah Yassin pagi tadi rasa sejuk hati. untung suami dia dapat seorang isteri yang solehah. sangat merdu bacaannya. Harap suatu hari nanti saya juga bisa jadi isteri solehah buat si suami. :). okelah tak mahu cakap banyak-banyak saya lastkan entry ini dengan gambar orang yang di rindu :) . 

LOT OF LOVE-yuyue



0 comments:

Post a Comment